ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

12428
عبدالله‌نژاد :گندوز دروازه بانی شش دانگ نشان داد و بهتر از بیرانوند است

VAR ما همان تکرار تصاویر تلویزیونی است

عبدالله‌نژاد :گندوز دروازه بانی شش دانگ نشان داد و بهتر از بیرانوند است

چیزی که ما می بینیم وی ای ار نیست و تکرار تصاویر تلویزیو.نی است .

منوچهر عبدالله نژاد مدافع اسبق پرسپولیس با انتقاد از روشی که گاریدو برای تیمش درمقابل تراکتور در نظر گرفته بود گفت:گماردن دو هافک دفاعی چسبیده به سروش نکته ای بود که تیم را در وضعیت دفاعی قرار داده و موجب شده بود تا تیم پرسپولیس در فاز هجومی عناصرکافی نداشته باشد به همین دلیل راهی برای انتقال توپ به عیسی وجود نداشت و عیسی هم هرچه توپ گرفت لو داد. حضور علیپور هم به دلیل زمان  کافی نداشتن این مهاجم عملا نتوانست کمک زیادی به پرسپولیس داشته باشد .

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :به نظرم فرشاد احمد زاده هم ضعیف بازی کرد و با این سطح از آمادگی بعید می دانم قادر باشد کار را در آن جناح برای پرسپولیس در آورد و جز یک شوت چیز دیگری از او ندیدیم . عملا بازیکنان پرسپولیس جز دروازه بانش که به نوعی ستاره بازی و تیمش بود و چند بخت مسلم گلزنی را از تیم تراکتور گرفت بازیکنان دیگر پرسپولیس چندان روز موفق نداشتند .گندوز عالی بود و جور کم کاری بقیه بازیکنان خصوصا مدافعان میانی اش را کشید .جدا از این  در شرایطی که دروازه بان پرسپولیس سنگربانی چپ پا بود در نکته ای عجیب شاهد بودیم که گولسیانی توپ را روی پای راست گندوز می انداخت که این دروازه بان را با مشکل مواجه می ساخت هر چند گلری که من دیدم واقعا از بیرانوند بهتر بود.

عبد الله نژاد در خصوص حضور میلاد محمدی تاکید کرد :حتما میلاد محمدی می تواند در دفاع چپ مهره خوبی باشد و امیری هم اگر به پست هافبک چپ انتقال پیدا کند  کارایی بیشتری خواهد داشت . بهتر است فرشاد احمد زاده  چپ پا هم در سمت راست بازی کند تا کارایی بیشتری داشته باشد .

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص گلی که باز هم روی ضعف مدافعان میانی اش دریافت کرد، گفت :به نظرم گاریدو باید در چینش خودش تغییراتی به وجود بیاورد و از دو هافبک دفاعی استفاده نکند .او باید حتما از دو مهاجم استفاده کرده و از بازیکنانی مانند اورونوف در پست وینگر چپ مانند زمان اوسمار استفاده کند هر چند بازیکنانی مانند یاسین سلمانی و خدا بنده لو  هم هستند که خیلی می توانند بیشتر به پرسپولیس کمک کنند.

عبد الله نژاد با انتقاد ازسیستم وی ای آر در نظرگرفته شده برای بازی های لیگ برتر بیست و چهارم نیز  گفت:تصاویری که ما در بحث داوری ها می بینیم خروجی دوربین های صداو سیماست در حالی که ما در خارج شاهدیم که 12تا 14 دوربین روی خط دروازه ها قرار دارد که به چشم عقاب معروف است و همه صحنه ها و اتفاقات نزدیک به دروازه را به خوبی نشان می دهد در حالی که به هیچ وجه چنین چیزی ما در ایران می بینیم و تصاویر VAR همان تصاویر تلویزیوئی صداو سیما است که به ما به عنوان VARنشان داده می شود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران