فوتبال ایران

12500
سرمربی فولاد نباید آتیش بیار معرکه باشد

سکوت کمیته انضباطی و اخلاق در خصوص استوری جنجالی یحیی

سرمربی فولاد نباید آتیش بیار معرکه باشد

گل محمدی اکیداً مخالف برگزاری بازی استقلال خوزستان - استقلال در ورزشگاه فولاد آرنا است.

از چند روز گذشته، سرمربی و هواداران فولاد مخالفت خود را با حضور استقلال و برگزاری بازی‌اش یا استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا اعلام کرده‌اند. در این خصوص حواشی تا جایی پیش رفت که باشگاه فولاد طی بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد هواداران این تیم از سرمربی جواد نکونام دل خوشی ندارند و راضی به حضور او در فولادآرنا نیستند.

بیانیه فولادی‌ها با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد؛ باشگاه استقلال در بیانیه خود آورد که خوزستان خانه دوم همه استقلالی‌ها است و به این شیوه به بیانیه فولاد واکنش نشان داد.

بعد از این حواشی یحیی گل‌محمدی سرمربی فولادی‌ها نیز به این ماجرا ورود کرده و با انتشار تصویری معنادار در صفحه شخصی خود روی استادیوم فولاد آرنا علامت ورود ممنوع زد تا پیامی واضح برای استقلال فرستاده باشد.

حال سوال اصلی اینجاست که یحیی گل محمدی چرا باید در چنین شرایط آشفته ای با انتشار یک استوری آتش بیار معرکه باشد؟!

مجموعه فولاد خوزستان قطعا مدیرانی دارد که صلاحیت تصمیم گیری در خصوص این موضوع بر عهده آنان است و یحیی گل محمدی می تواند نظرات شخصی خود را صرفا به مدیران این تیم انتقال دهد. 

با اینکه هنوز وضعیت میزبانی استقلال خوزستان مقابل استقلال هنوز مشخص نیست اما اگر ورزشگاه فولاد آرنا میزبان به عنوان این دیدار انتخاب شود و خدایی ناکرده اتفاق تلخی رخ از سوی هواداران رخ دهد، قطعا یحیی گل محمدی نیز در این ماجرا مقصر است. ضمن آنکه کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نیز بر عدم ورود مربیان به موضوعات این چنینی تاکید کرده اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران