اخبار

12539
آذربایجانی: چمن نقش جهان را با مُسکن آماده می‌کردیم

آذربایجانی: چمن نقش جهان را با مُسکن آماده می‌کردیم

مدیرعامل سپاهان اصفهان گفت: ما چمن ورزشگاه نقش جهان را با مُسکن آماده می‌کردیم اما این بار دیگر مُسکن هم جوابگو نبود و خدا را شکر سیستم «زه کشی» سالم است و چمن را به طور کامل جمع کردیم و سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن دوباره ورزشگاه نقش جهان را آماده مسابقات کنیم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در رابطه با حضور در فدراسیون فوتبال گفت: ما تعاملات خوبی با فدراسیون داشتیم و دائما برای پیگیری به فدراسیون می‌آییم. الان هم که اصفهان برای مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی است و ما هم به عنوان بخشی از جریان، به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات کمک می‌کنیم‌.

مدیرعامل سپاهان در مورد درخواست سپاهان مبنی بر افزایش سقف بودجه گفت: اطلاع دقیقی از مخالفت پرسپولیس ندارم اما مدتی قبل با حضور مدیران ۴ باشگاه آسیایی جلسه‌ای برگزار شد. ما درخواست افزایش سقف نداشتیم، بلکه درخواست کردیم قابلیتی که در دستورالعمل سقف بودجه برای اضافه شدن پاداش آسیایی است، فعال شود. ما درخواست‌مان رعایت این بند قانونی بود. ما نمی‌خواستیم کسی قانون را رعایت نکند.

وی در مورد سقف بودجه مدنظر سپاهان و اینکه آیا این باشگاه قائل به سقف هست یا اعتقاد دارد هرکس براساس بودجه و قدرت خود باید هزینه کند، گفت: یک بحث داخلی داریم و یک بحث حضور در رقابت‌های بین المللی است. در بحث داخلی دوستان هم گفتند می‌خواهند ناترازی را برطرف کنند. ۲ روش برای ایجاد تراز داریم. یک روش ضعیف کردن تیم‌های قوی است که آثار خودش را در مسابقات بین‌المللی نشان می‌دهد. دیدید بازیکن آکادمی خودمان با رقمی حدود معادل نصف بودجه سپاهان وارد شباب الاهلی امارات شد و کمتر از ۸۷ ثانیه بعد گل زد. مردم ما روی فوتبال حساسیت دارند. آن ارزش و شادی و نشاط اجتماعی مهم است.

مدیرعامل سپاهان درمورد جذب ۲ بازیکن باکیفیت خارجی و ترانسفر ۲ بازیکن به روسیه که منجر به درآمدزایی باشگاه شد، گفت: قرار است جلسه‌ای داشته باشم و عددها را بررسی کنیم. خود من سابقه مالی و اقتصادی دارم‌. حسابرسی تشکیلات قوی نیاز دارد. در اروپا هم برای بحث بازی جوانمردانه مالی سازمانی هست که اسناد و مدارک را بررسی می‌کند. درخواست داریم به بحث حسابرسی، عدد و رقم هم به عنوان یک ماده تخصصی نگاه شود تا هم قانون رعایت شود و هم حق قانونی تیم‌هت پایمال نشود.

او در رابطه با جدایی احتمالی مهدی لیموچی گفت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد.

مدیرعامل سپاهان در رابطه با روند آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: دیدید در بازی با شباب‌الاهلی چقدر ضربه خوردیم. کیفیت بد زمین ۲ دلیل دارد. دلیل اولش تراکم مسابقات است‌. جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان را داشتیم و در مقطعی نیز تیم سپاهان نوین از آن استفاده کرد. ما چمن ورزشگاه نقش جهان را با مُسکن آماده می‌کردیم اما این بار دیگر مُسکن هم جوابگو نبود و خدا را شکر سیستم «زه کشی» سالم است و چمن را به طور کامل جمع کردیم و سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن دوباره ورزشگاه نقش جهان را آماده مسابقات کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار