ایلیا بهزاد اول

ایلیا بهزاد اول

یادداشت

12597
انتقاد هواداران از درویش؛ مطالبه به حق اما بی‌موقع!

انتقاد هواداران از درویش؛ مطالبه به حق اما بی‌موقع!

در روزهای ایر هواداران پرسپولیس از رویکرد نقل و انتقالاتی رضا درویش انتقادات زیادی کرده‌اند.

در روزهای اخیر و با توجه به اینکه پرسپولیس نتوانست در پروسه جذب علی قلی‌زاده به موفقیت برسد، موج انتقادات هواداران پرسپولیس از رضا درویش افزایش یافته و هواداران تیم در فضای مجازی، مطالبه خود در خصوص برکناری رضا درویش و تغییرات در کادر مدیریتی تیم را مطرح کرده‌اند.

سوالات هواداران و انتقاد آن‌ها از رویکرد نقل و انتقالاتی رضا درویش، کاملاً قابل بحث و قابل تأمل است زیرا مدیرعامل سرخپوشان، در این پنجره برای جذب چند بازیکن اقدام ناموفق داشت و در مقایسه با سایر رقبا، پرسپولیس نتوانست در بازسازی تیم خود پس از جدایی ستاره‌ها موفق عمل کند. این انتقادات زمانی بیش‌تر شد که مدیرعامل پرسپولیس به جای پاسخ منطقی و تبیین کردن رویکرد نقل و انتقالاتی خود با نکات مثبت و منفی، هرگونه انتقاد و نقدی را از طرف سودجویان و دلالان دانست. جلوگیری از ورود افراد سودجو و دلال به باشگاه، رویکرد مثبتی است که رضا درویش در پیشه گرفته اما آیا واقعاً هر انتقادی از وضعیت مدیریتی تیم را باید به واسطه‌ها نسبت داد؟

با توجه به خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس و نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی روی تغییرات مدیریتی، مطالبات هواداری بیش از گذشته در سرنوشت تیم اثرگذار هستند و مطالبات هواداران در خصوص افزایش کیفیت تیم مدیریتی باشگاه، در نوع خود قابل احترام و درست است. با این حال در حالی که هنوز هفته سوم به اتمام نرسیده و پنجره نقل و انتقالاتی ادامه دارد و هنوز تیم پرسپولیس نتایج غیرقابل جبرانی در این فصل نگرفته، صحبت از اخراج مدیرعامل و تغییر در مدیریت تیم زود و بی‌موقع به نظر می‌رسد. درویش با وجود تمامی مشکلات و حواشی، یکی از باثبات‌ترین و پرافتخارین مدیران دهه اخیر پرسپولیس بوده و قضاوت در خصوص رویکرد تابستانی او، پس از گذشت حداقل یک‌سوم از فصل موضوعیت خواهد داشت. قضاوتی که قطعا در تصمیمات مالکان جدید باشگاه پرسپولیس و سرنوشت تیم در ادامه فصل تاثیرگذار خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها