فوتبال ایران

12621
پرسپولیس به یک وحید امیری جوان تر نیاز دارد

پرسپولیس به یک وحید امیری جوان تر نیاز دارد

با وجود پیروزی مقابل فولاد، هنوز ترکیب پرسپولیس کامل نیست و این تیم در پست وینگر- مهاجم نیازمند جذب یک ستاره جدید است.

به گزارش ایران ورزشی،در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان تیم فولاد خوزستان بود که با هدایت یحیی گل‌محمدی انگیزه‌های زیادی برای این بازی داشت. در این بازی گاریدو ترکیب تیمش را دچار تغییرات کرد تا به 11 نفر ایده آل ذهنی خود برسد؛ در این مسابقه خط دفاعی پرسپولیس با حضور میلاد محمدی در پست دفاع چپ دچار تغییر شد و وحید امیری به عنوان مهاجم سایه- وینگر،  پشت سر علی علیپور به میدان رفت.

هرچند امیری در این بازی گل دوم پرسپولیس را هم به ثمر رساند اما شرایط  سنی و فشردگی بازی های پیش رو، این فرضیه که ترکیب پرسپولیس نیاز به تقویت دارد را به اثبات می رساند. سمت راست پرسپولیس همچنان در حملات خنثی است و اگر اورونوف شب گذشته به داد سرخ پوشان نمی رسید، احتمالا باز هم این تیم در ایجاد موقعیت گلزنی دچار مشکل می شد.

نیاز به تقویت این تیم در خطوط جلویی زمین و به خصوص یک بازیکن مثل امیری که توانایی بازی در پست وینگر و مهاجم را داشته باشد، از نان شب هم برای پرسپولیس واجب تر است و دراین پست تنها نمی توان به وحید امیری دلخوش بود چرا که باتوجه به شرایط سنی و فشردگی های بازی های این فصل قطعا امیری را دچار مشکل خواهد کرد.

اکنون گاریدو فهمیده به چه سبک بازیکنی در این پست نیاز دارد و در میان گزینه های پیشنهاد شده باید دنبال کسی باشد که نزدیک ترین خصوصیت بازی را به وحید امیری دارد؛ وینگر مهاجمی سرعتی، با توانایی اضافه شدن به باکس و توانایی دریبلینگ بالا.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران