فوتبال ایران

12715
آغاز ماجراجویی شمسایی در جام جهانی فوتسال

آغاز ماجراجویی شمسایی در جام جهانی فوتسال

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران راه سخت و دشواری برای کسب موفقیت در جام جهانی فوتسال پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی فوتسال در جام جهانی ازبکستان با تیم‌های  فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه شده که به اعتقاد کارشناسان این حوزه گروه ایران یکی از سخت‌ترین گروه‌های تاریخ فوتسال ایران در این سطح محسوب می‌شود. هرچند که فوتسال ایران همواره نشان داده از تجربه و غنای تکنیکی بالایی برخوردار است و می‌تواند در شرایط سخت گلیم خود را به اصطلاح از آب بیرون بکشد و تیم موفقی باشد اما پر واضح است که حتی صعود از گروه مقدماتی با حضو راین سه تیم نیز چندان ساده نیست و تیم ملی فوتسال ایران باید با برنامه ریزی مناسب قدم به این مسابقات بگذارد.

در آخرین صحبت‌هایی که وحید شمسایی با شاگردانش داشته به این موضوع مهم اشاره کرده و از بازیکنان خود خواسته با آمادگی ذهنی مناسب قدم به این آورگاه بگذارند واجازه ندهند دیگر تیم‌ها فوتسال ایران را غافلگیر کنند. شمسایی از شاگردان خود خواسته در اوج انگیزه گام به این مسابقات بگذارند تا نتیجه عجیبی رقم نخورد و تیم ملی فوتسال ایران بتواند از گروه خود صعود کرده و در مراحل بعد نیز به موفقیت دست یابد.

شمسایی می‌داند که تکرار موفقیت بزرگ چند سال قبل تیم ملی فوتسال و رسیدن به جایگاه سومی جهان تا چه اندازه دشوار است اما او در عین حال نسبت به خلق این موفقیت نیز چندان ناامید نیست و حتی به جایگاه بالاتر نیز فکر می‌کند و امیدوار است با این بازیکنان به دستاورد بزرگی در جام جهانی فوتسال دست یابد. 

تیم ملی فوتسال ایران باید از تاریخ بیستم شهریور ماه در کشور ازبکستان در جام جهانی فوتسال حاضر شود و در یک رقابت سخت و فشرده مقابل رقبای جهانی قرار بگیرد..

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال ایران به این شرح است:

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی.

این‌ها بازیکنانی هستند که اسامی آنها به فیفا اعلام شد.تیم ملی فوتسال روز ۲۰ شهریور ایران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران