فوتبال ایران

12721
قلعه نویی دوگانه سوز شد

قلعه نویی دوگانه سوز شد

مسعود اقبالی، کارشناس فوتبال با به کار بردن این واژه که قلعه‌نویی دوگانه سوز شده از سیاست‌های او در قبال دعوت بازیکنان تیم ملی به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش ایران ورزشی، مسعود اقبالی سیاست‌های امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را مورد نقد قرارداده است. اقبالی که سابق دستیار قلعه‌نویی بود از ادبیات خاصی در قبال سرمربی تیم ملی استفاده کرده که جالب توجه است. او می‌گوید:اکنون امیر قلعه نویی دچار دوگانگی ذهنی شده و دوگانه سوز شده است! از یک طرف نمی تواند دست از این بازیکنان پا به سن گذاشته بکشد زیرا آنها 8 سال است که کنار هم بازی کرده اند و درک متقابلی از هم دارند و قلعه نویی می خواهد تیم ملی را به جام جهانی برساند و در این جام حضور داشته باشد. من هم اگر مربی تیم ملی بودم شاید همین کار را می کردم! تیم ملی را با همین ساختار روانه مسابقات می کردم.از سویی دیگر این بازیکنان انگیزه لازم را ندارند و تیم ملی پشتوانه خوبی برای این نسل ندارد. چند جوانی را هم که قلعه نویی به تیم ملی دعوت کرده کارایی لازم را ندارند و نمی توانند به تیم ملی کمک کنند. شاید قلعه نویی به آنها 5 دقیقه یا 10 دقیقه یا حتی نیم ساعت بازی بدهد اما آنها نفراتی نیستند که بتوانند کار را برای تیم ملی دربیاورند وباعث تقویت تیم ملی شوند.

اقبالی درباره اینکه هم گروه‌های ایران در جام جهانی چه سبکی دارند، گفت:از تیم قرقیزستان شناخت زیادی ندارم ولی قطعا کادرفنی تیم ملی به دقت این تیم را تحلیل و بررسی کرده اند. در گروه ما تیم های دیگری مثل قطر و امارات هم هستند که واقعا فوتبال را از ما بهتر بازی می کنند و منسجم تر هستند. حتی تیمی مثل کره شمالی هم خطرناک است و نباید خود را صعود کرده به جام جهانی بدانیم و اگر غفلت کنیم ممکن است حتی به جام جهانی نرسیم!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران