فوتبال ایران

13124
شیرازی ها در لیگ دسته یک فوتبال میزبان و میهمان هستند

شیرازی ها در لیگ دسته یک فوتبال میزبان و میهمان هستند

هفته دوم رقابت های فوتبال دسته یک (جام آزادگان)‌ در حالی از سه شنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز می شود که تیم های شیرازی با برد در هفته نخست شروع  خوبی داشتند و قطعا به دنبال پیروزی درهفته دوم که یکی در خانه برابر آریو اسلامشهر بازی دارد و دیگری هم میهمان تیم مس سونگون تبریز است، هستند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم آریو اسلامشهر تهران است که این تیم هم در هفته نخست بازیش را با برد پشت سر گذاشته و می آید در شیراز امتیاز بگیرد که کادر فنی تیم فجر از این موضوع اطلاع دارند.

همچنین تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ هم با برد شروع کرد اما پس از این بازی ستار زارع سر مربی تیم در جمع خبرنگاران حرف ها یی را به زبان آورد و از تیم خداحافظی کرد تا حاشیه های این تیم که عمده آن مشکلات مالی است ادامه یابد.

این تیم هم سه شنبه بیست و هفتم شهریور در تبریز به مصاف تیم مس سونگون که مربیش یک شیرازی به نام کلانتری است،می رود که تیمش درهفته نخست شکست خورده است و مصمم است در خانه به برد برسد.

تیم های مدعی باید قدربازی های خانگی را بدانند

تیم هایی که مدعی صعود به لیگ برتر هستند بیش از هر چیز باید قدر بازی های خانگی را بدانند و اگر بتوانند هر ۱۷ بازی خانگی را با حداکثر امتیاز به پایان برسانند بیش از نیمی از راه رسیدن به لیگ برتر را پیموده اند.

تیم های مدعی همچنین اگر از ۱۷ بازی که در خانه حریفان انجام می دهند نیمی از امتیازها را بگیرند به لیگ برتر صعود خواهند کرد و این امر بخوبی کادرفنی تیم فجر شهید سپاسی و در راس آن پیروز قربانی به آن اگاه هستند چرا که تیمشان را برای صعود به لیگ برتر بسته اند و مدیران باشگاه هم به آن تاکید داشتند و گفته اند تیم را برای صعود به لیگ برتر بسته ایم.

تماشاگران شیرازی می آیند تیم جدیدشان را ببینند

سه شنبه ورزشگاه حافظیه شیراز با فجر شهید سپاسی میزبان آریو اسلامشهر است و تماشاگران شیرازی که طی ۲ سال گذشته با حضور پرشور خود حال و هوای خوبی به ورزشگاه حافظیه دادند و با حمایت آنها بود که در این ۲سال تیم فجرسپاسی تا آخرین لحظه های لیگ مدعی بود اما در راه صعود بازماندٰ برای همین هم ‌تماشاگران شیرازی می آیند تیم جدید را که هم از نظر کادر فنی و هم از نظر بازیکنی تغییرات زیادی داشته است ببینند.

آریو اسلامشهر برای حداقل امتیاز می آید، بازیکنان سرعتی در فاز تهاجمی

شاگردان وحید بیاتلو سرمربی تیم آریو هفته نخست در خانه با نتیجه ۲ بر صفر از سد پالایش نفت بندرعباس گذشتند و تیم در جای دوم جدول ایستاد و قطعا برای گرفتن حداقل امتیاز به شیراز می آید و چشم به ضد حمله هم دارد و فجری ها باید موظب باشند ازاین راه ضربه نخورند چرا که حریفشان بازیکنانی سرعتی در فاز تهاجمی دارد.

در آن سوی میدان هم تیم فجر شهید سپاسی که مدعی صعود به لیگ برتر است در هفته نخست در شهرستان جم بوشهر برابر تیم پارس که سر مربی آن مهدی رجب زاده مربی فصل گذشته فجر است برد خوبی را به دست آورد و با روحیه خوب برابر اریو قرار می گیرد.

فجری ها باید در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کنند

از آنجا که تیم آریو چون در خانه حریف بازی می کند سعی بر بازی بسته دارد و فجری ها باید در همان نیمه نخست و ابتدایی بازی بازدن گل حریف را از لاک دفاعی بیرون بیاورند و آنگاه به دنبال زدن گل های بیشتر باشند چرا که حریف می آید گل خورده را جبران کند و قطعا سر مربی تیم فجر برای زمان حمله های حریف برنامه دارد و از حملات را به ضد حمله تبدیل خواهد کرد تا به گل بعدی برسد.

هر چقدر از زمان بازی بگذرد و فجری ها نتوانند دروازه حریف را باز کنند کار سخت تر خواهد شد برای همین هم فجری ها می کوشند با برد نیمه نخست را پشت سربگذارند و در نیمه دوم هم حریف را کنترل و بازی را مدیریت کنند تا به گل دوم و سوم هم برسند.

از فروش تیم تا استعفای سرمربی شهر راز

اما شهرراز شیراز دیگرنماینده این استان است که حدود ۲ سال پیش با خرید امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کرد و در فصل اخیر هم با ۳۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

این تیم با انتخاب رنگ نارنجی برای پیراهن خود به دنبال تداعی کردن تیم برق شیراز بود، برقی که برای همیشه خاموش شد و شهر راز هم که شروع خوبی در لیگ دسته یک نداشت اما در نهایت نتوانست جایگاه خوبی را به دست بیاورد و با قرار گرفتن در رده سیزدهم لیگ گذشته به کار خود پایان داد.

انتقال تیم به استانی دیگر،‌ حاشیه های تیم تازه تاسیس

چهاردهم مرداد ماه ۱۴۰۳ بود که سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: به دلیل عدم حمایت مسئولان استان فارس ناگزیر هستیم امتیاز این تیم را به خارج از استان منتقل کنیم.

اما این پایان ماجرا نبود چر اکه پس از انتشار خبر احتمال انتقال تیم شهر راز از سوی خبرگزاری ایرنا،‌ عبدالرحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با سرمربی تیم و سرمایه گذاران این باشگاه جلسه ای برگزارکرد که خروجی آن حفظ تیم در شیراز بود تا آرامش به این تیم تازه تاسیس باز گردد و آنها هم تیمشان را بستند و اردوی پیش فصل را پشت سر گذاشتند و بازی اولشان را هم با یک بازی خوب با برد تمام کردند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران