ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13158
آشتیانی :جناح چپ پرسپولیس ؛میلاد و اورونوف را نقطه قوت پرسپولیس می دانم

پرسپولیس باید از هافبکی مانند خدا بنده لو استفاده کند  که باکس درباکس بازی کند

آشتیانی :جناح چپ پرسپولیس ؛میلاد و اورونوف را نقطه قوت پرسپولیس می دانم

جناح چپ پرسپولیس نقطه قوت پرسپولیس است .

 

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است هنوززمان مناسبی برای قضاوت تیمها خصوصا در مورد تیم  تعیین قهرمان لیگ نیست و پیش بینی در این خصوص را منوط به زمان بیشتری می داند .

*سپاهان از هر چهار بازی امتیازات کاملش را کسب کرده به همین دلیل فکر نمی کنید این تیم شانس اول قهرمانی باشد ؟

چند تیم مدعی در این فصل حضور دارند اما هنوز زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم .در این خصوص باید اضافه کنم که درست است که سپاهان در چهار بازی اخیرش موفق شده و در همه انها به پیروزی رسیده است اما تجربه وشخصیت بازیکنان پرسپولیس به گونه ای است که اگر تیمی تا دقیقه 90 هم از پرسپولیس پیش باشد پرسپولیس این توانایی را دارد که بر حریف خودش غلبه کند و حتی در وقت های تلف شده هم نتیجه را برگرداند .

*در مقام قیاس بین بازیکنان پرسپولیس و سپاهان کدام تیم را دارای بضاعت بهتری می دانید ؟

اگر صادقانه بخواهم حرف بزنم هر دو تیم را از لحاظ بازیکن داری بازیکنان بسیار خوبی می دانم اما شاید نیمکت سپاهان کمی پر و پیمان تر باشد.

*در خصوص جنگ تفکرات دو سرمربی تیم سپاهان و پرسپولیس چه نظری دارید ؟

مورایس مربی خوبی است مربی که امسال خودش و تیمش حاشیه کمی داشته است .جدا از این موارد مورایس مربی فوق العاده خوبی است که تجربه کار در لالیگا و لیگ بتر انگلیس و کار با مورینیوررا  داشته است به همین دلیل مربی خوب و کاربلدی محسوب می شود اما با این وجود در خصوص گاریدو احساس می کنم این مربی به زمان بیشتری نیار دارد تا بتواند به شرایط تیمش آشنایی و احاطه کاملی پیدا کند از این رو چنین مربی نیاز به زمان برای پیاده کردن تفکراتش دارد تا بتوان خوب او را محک زد و در مورد ایشان نظر داد .

*نقطه قوت تیم پرسپولیس را در چه پستی می دانید؟

به نظرم جناح چپ پرسپولیس را نقطه قوت پرسپولیس می دانم جایی که میلاد محمدی در دفاع چپ و اورنوف در منطقه وینگرچپ حضور دارند منطقه ای که خیلی می توان روی قدرت اش در جهت به هم ریختن تیم حریف نظر داد .از سوی دیگر در مورد میلاد باید این نکته را هم اضافه کرد که میلاد  بازیکنی است که  واقعا در کارهای دفاعی هم تجربه و استحکام خوبی دارد ودر کارهای تهاجمی هم می تواند به خوبی تیمش را همراهی کند .

*در مورد دفاع راست و قدرت جناج راست تیم پرسپولیس  چه نظری داری؟

ایوب بازیکن خوبی است که در حملات هم خوب حضور پیدا می کند اما در کارهای دفاعی باید بهتر کار کند .مکمل های ایوب هم در پست وینگر و هافبک راست بازیکنان خوبی هستند اما حقیقت امر این است که جناح چپ پرسپولیس قدرت جناح راست اش را ندارد .

*در پست هافبک دفاعی در غیاب سرلک و اسد بیگی  فعلا فقط از ریگی بیشتر استفاده می شود در این منطقه و گاریدو  در این خصوص فکر می کنید گاریدو باید چه فکری داشته باشد ؟

به نظرم باید از بازیکنی استفاده شود که در پست هافبک بتواند با ریگی حالت باکس در باکس را به خوبی بازی کند شاید خدا بنده لو برای بازی پیش رو این بازیکن باشد یا باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران