فوتبال ایران

13185
پرسپولیس بدون مدافع راست

مصدومیت ایوب بزرگترین نگرانی گاریدو

پرسپولیس بدون مدافع راست

به گزارش ایران ورزشی مصدومیت ایوب العملود در دقایق پایانی بازی با الاهلی شرایط پرسپولیس که دنبال گل مساوی بود را بهم ریخت و با بیرون رفتن بازیکن مراکشی، وحید امیری حضور در این پست را هم تجربه کرد.
ایوب العملود بازیکن مورد علاقه گاریدو به حساب می‌آید و در لحظات بیرون رفتن از زمین مکالمه با او هم مشخص بود سرمربی اسپانیایی چقدر به این بازیکن اعتقاد دارد و روی او حساب می‌کند.
قرار است عکسبرداری و اقدامات لازم برای مشخص شدن میزان دوری و مصدومیت این بازیکن در تهران انجام شود اما اگر شرایط مصدومیت او سخت باشد با توجه به فشردگی و نزدیکی مسابقات به هم که تیم هر چهار روز یک بار به میدان می‌رود کار برای گاریدو در جناح راست سخت می‌شود چرا که این بازیکن رقیب مناسبی ندارد.
گاریدو در مصاحبه مفصل بعد از پایان نقل و انتقالات باشگاه و شروع لیگ نخبگان گفته بود در هر پست دو بازیکن خوب دارد اما حالا ایوب هیچ جانشینی برای بازی با آلومینیوم اراک ندارد و مشخص نیست قرار است چه بازیکنی در این پست به میدان برود.
از بین جوان‌های پرسپولیس یعقوب براجعه و عرفان شیروانی می‌توانند مدافع راست باشند اما براجعه همراه تیم ملی جوانان در اردو و مسابقات است و شیروانی تاکنون به لیست بازی‌های تیمش هم نرسیده است.
با در نظر گرفتن این شرایط یا باید امیری چپ پا در دفاع راست به میدان برود یا از مدافعانی مثل فرشاد فرجی در آن پست استفاده شود.
 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران