اخبار

13207
ساکت الهامی، گربه سیاه استقلال

تقبال استقلال با سارق جام هایش

ساکت الهامی، گربه سیاه استقلال

تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۱۵ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایران ورزشی، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۱۵ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه نه تنها در بُعد فنی و رقابتی اهمیت دارد، بلکه به دلایل تقبال های میان سرمربیان و مدیران دو تیم نیز جنبه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را به خود اختصاص می‌دهد.

ساکت الهامی، گربه سیاه استقلال
ساکت الهامی در چند سال اخیر به یکی از رقبای جدی و سرسخت استقلال تبدیل شده است. او به خوبی نشان داده که می‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را مقابل آبی پوشان به بهترین نحو اجرا کند و در برابر تیم بزرگ استقلال، عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در فصل گذشته، الهامی موفق شد با تیم نساجی به تساوی با استقلال دست یابد و این نتیجه به نوعی مانع از قهرمانی آبی‌پوشان در آن فصل شد.ساکت الهامی در سال های اخیر همیشه در بزنگاه برای استقلال گریبان گیر می شده و چند مقطع دست این تیم را از رسیدن به جام کوتاه کرده است، علاوه بر تساوی حساس در فصل گذشته، استقلال و فرهاد مجیدی دوبار در جام حذفی توسط ساکت ناک اوت شدند تا الهامی علاوه بر ربایش یک جام لیگ برتر از آبی ها، دو بار دیگر با تیم های نساجی و تراکتور در جام حذفی از استقلال جام بگیرد.

بازگشت جواد به شهر خاطره انگیز

جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، در این مسابقه باید با ساکت الهامی که همواره در برابرش عملکرد خوبی داشته، به رقابت بپردازد.جالب اینکه بدانید جواد نکونام در اوایل دوران سرمربیگری خود در نساجی حضور داشت و توانست با این تیم به لیگ برتر صعود کند و هواداران نساجی خاطره خوبی از او دارند. با این وجود سرمربی استقلال این بار باید مقابل این تیم بجنگد.

علی خطیر، یک عنصر کلیدی

در آستانه این دیدار حساس باید به حضور علی خطیر، به عنوان مدیرعامل جدید نساجی، نیز اشاره کرد. خطیر که در فصل گذشته مدیرعامل بود، در شرایطی که روابط پر فراز و نشیبی با جواد نکونام داشت و با او دچار مشکلاتی شده بود، اکنون به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود با تیم جدیدش است. این دیدار فرصتی است تا خطیر به نوعی انتقام‌گیری کند. او به خوبی از شرایط و مشکلات دو طرف آگاه است و به همین دلیل می‌تواند نقشی کلیدی در تقابل‌های حاشیه‌ای این بازی ایفا کند. خطیر در طول حضورش در تیم قائمشهری برای این تیم 4 بازیکن خارجی با کیفیت جذب کرد تا در آستانه دیدار استقلال و نساجی دست ساکت پر تر از همیشه باشد.

با در نظر گرفتن تمام این عوامل، می‌توان انتظار یک بازی جذاب و پرحادثه را داشت. هواداران دو تیم با اشتیاق و هیجان منتظر این تقابل هستند و انتظار می‌رود که صحنه‌های تماشایی و حساسیت‌های بالای بازی، بار دیگر فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار دهد. از طرفی با اینکه جواد نکونام در لیگ نخبگان یک شروع دلگرم کننده داشته اما شرایط برای او در لیگ برتر همچنان مناسب نیست و برای رسیدن به یک سه امتیاز حساس در آستانه شهرآورد تلاش خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار