ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13220
خوردبین :همه بچه ها خوب بودند اما امیری و گندوز بهترین بودند

یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر پرسپولیس را دیدیم

خوردبین :همه بچه ها خوب بودند اما امیری و گندوز بهترین بودند

محمود خوردبین بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت :بازیکنان ما یکی از بهترین بازیهای چند سال اخیر پرسپولیس را مقابل تیم الاهلی انجام دادند .ما در طول نود دقیقه واقعا برتر از تیم حریف بودیم و اگر از فرصت‌هایمان بهتر استفاده می کردیم حتما با برد به ایران برمی گشتیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود :گل زودهنگامی را برروی غافلگیری از حریف دریافت داشتیم اما بعد از آن بیشتر دقایق بازی و موقعیت های گل متعلق به پرسپولیس بود که مهاجمان ما از فرصت‌های به دست امده استفاده نکردند تا در حالی که بهتر از تیم میزبان بودیم به ناچار بازنده شویم .

خوردبین تاکید کرد :درست است که پرسپولیس در اولین بازی خودش در لیگ نخبگان باخت اما نمایش پرسپولیس واقعا خیلی خوب و امیدوار کننده بود و نشان داد که بازیکنان و کادر فنی ما توانایی بالایی دارند .در تیم پرسپولیس همه بازیکنان خوب بودند و نهایت تلاش خودشان را هم انجام دادند اما وحید امیری و گندوز واقعا بهترین بودند و نمایشی بی نظیر را ارایه دادند .

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با استقاده از مهاجم خارجی پرسپولیس تاکید کرد :مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در دقایق کوتاهی که بازی کرد نشان داد که مهاجم خوبی است و حتما با بیشتر بازی کردن ارزش‌های خودش را بیشتر نشان خواهد داد و به تیم کمک خواهد کرد .

خوردبین در پایان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم اراک گفت:پرسپولیس در لیگ برتر مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود و بعد از اینکه در دو هفته ابتدایی به نتیجه مساوی رسیدند در بازی سوم شان مقابل فولاد به پیروزی رسیدند .در بازی مقابل آلومینیوم هم بازیکنان پرسپولیس حتما باید برنده شوند تا فاصله امیتازی شان با صدر بیشتر نشده و از قافله جا نمانند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران