جعفر برزگر

جعفر برزگر

گزارش

13383
وساطت پیشکسوت استقلال هم جواب نداد

شکست سناریو بازگشت هاشمی نسب

وساطت پیشکسوت استقلال هم جواب نداد

حدود یک ماه پیش بود که مهدی هاشمی نسب پس از مدت ها سکوتش را شکست و صحبت هایی را پیرامون مشکلات تیم و دلایل قرارنداشتن در کادر فنی استقلال را به زبان آورد که با واکنش های بسیاری همراه بود.

 

در حالی که به نظر می رسید این مهم بعد از چند هفته به فراموشی سپرده شده اما حالا و در آستانه دربی خبر رسید که «، نکونام از حل شدن مشکلات هاشمی نسب و بازگشت او به کادر فنی خبر داده بود که در نهایت امروز این اتفاق رخ داد و وی با حضور در دفتر باشگاه و دیدار با مدیران، برای ادامه همکاری با استقلال به توافق رسید.»حتی بعضی ها جلوتر رفته و از صدور کارت مربیگری او خبر دادند. به هرحال حضور او روی نیمکت استقلال آن هم روز دربی به لحاظ روحی خیلی می توانست به نکونام و تیمش کمک کند. در همین راستا شنیده شد که او به محل تمرین رفته و بر همین اساس هم  تعدادی از خبرنگاران برای پوشش خبری به کمپ ناصر حجازی رفتند.

اما هر چه از زمان تمرین گذشت خبری از هاشمی نسب نشد که نشد.اما داستان از این قرار بود که صبح دیروز یکی از پیشکسوتان استقلال که جایگاه خوبی هم میان هواداران دارد با هاشمی نسب تماس می گیرد و قول می دهد که مشکلات و سوء تفاهمات موجود را برطرف کرده تا شرایط بازگشت او به تیم فراهم شود.پیشکسوت مورد نظر همه تلاشش را می کند و رایزنی هایش را هم انجام می دهد.در نهایت به این نتیجه می رسند که همه طلب سال گذشته اش را بدهند( تا حسن نیت شان را ثابت کنند) و هاشمی نسب هم مدعی می شود که برای فصل جدید دریافتی نمی خواهد( شاید هم در مقطع فعلی دریافتی نمی خواهد) اما پولی که به حساب او واریز می شود خیلی کمتر |(کمی بیشتر از 200 میلیون تومان ) از آن چه بوده که مربی استقلال در نظر داشته و این اتفاق را نوعی بی احترامی می داند. از آن طرف هم پیشکسوت باشگاه وقتی شرایط را می بیند و حرف های هاشمی نسب را می شنود پای خودش را کنار می کشد.

هاشمی نسب که برای چندمین مرتبه به باشگاه رفته و در نهایت هم موفق به امضای قرارداد نشده از این اتفاق بسیار دلخور و ان را بی احترامی به خودش می داند. به نظر می رسد او برای این که قبل از دربی از فضای موجود و حواشی احتمالی آن دور باشد مسافرت چند روزه ای را در دستور کار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش