فوتبال ایران

13515
سپاهان صفر - تراکتور یک ؛ شاهکار ده نفره

سپاهان صفر - تراکتور یک ؛ شاهکار ده نفره

تراکتور در فولادشهر اصفهان دست به کرا بزرگی زد و با وجود اخراج ترابی در نیمه اول یک برد بزرگ به دست آورد.

گروه داوری: وحید کاظمی - فرهاد فرهادپور - دانیال باشنده - میثم حیدری/ ناظر: سعید بطحایی
داور VAR: محمدحسین زاهدی‌فرد - کمک: علیرضا ایلدرم

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، هادی محمدی(برایان دابو-69)، رضا اسدی(ابوبکر کامارا-46)، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی(حسین گودرزی-80)، صالح حردانی(جواد آقایی پور-80)، محمدمهدی محبی(رضا شکاری-69)، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تراکتور:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد(سیدمهدی حسینی-77)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده(سوکول چیکاشلی-70) و تومیسلاو اشترکالی(مهدی شیری-51)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

شرح گل:

سپاهان ۰- تراکتور ۱ (امیرحسین حسین زاده - دقیقه ۴۵+۱): در حالی که نیمه اول پایان یافته به نظر می‌رسید، شوت ایگور پوستونسکی به سمت دروازه زده شد. پیام نیازمند این توپ را گرفت اما روی ریباند حسین زاده دروازه را گشود.

اخطارها:

شجاع خلیل‌زاده(58)

هادی محمدی(62)

علیرضا بیرانوند(66) 

لحظات حساس:

دقیقه ۶: حرکت سریع محمد مهدی محبی با شوت از راه دور دروازه بیرانوند را تهدید کرد که این دروازه‌بان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹: پاس محمد کریمی در موقعیت افساید به کاوه رضایی رسید و او ضربه نهایی را زد و دروازه را باز کرد. اما داور این صحنه را افساید گرفت.

دقیقه ۲۰: حرکت ترکیبی فوقرالعاذه بازیکنان تراکتور با پاس ریکاردو به حسین زاده همراه شد اما ضربه حسین زاده با واکنش عالی نیازمند دفع شد.

دقیقه ۲۲: یک حرکت دیدنی دیگر از تراکتوری‌ها. این بار هاشم نژاد پاس کات بک داد و اشتراکالی با کنترل در محوطه جریمه توپ را برای الوز ساخت که ضربه این بازیکن با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: شوت مهدی لیموچی بلوکه شد و علیرضا بیرانوند به راحتی این توپ را گرفت.

دقیقه ۳۴: مهدی لیموچی به خوبی بازیکن مقابل را از پیش رو برداشت و شوت خود را به سمت دروازه زد که بیرانوند از زاویه بسته به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۴۱: اشتباه در خط دفاعی تیم تراکتور باعث فرار بازیکنان تراکتور شد و پاس در عرض در مقابل دروازه خالی به لیموچی رسید، اما عارف آقاسی از روی خط دروازه تیمش را نجات داد

دقیقه ۷۴: پاس در عمق دیدنی انزونزی به دابو رسید اما بلافاصله بعد از کنترل توپ، بیرانوند خروج کرد و توپ را گرفت.

دقیقه ۸۳: حرکت تکنیکی آقایی ‌پور و چرخش او با یک شوت همراه شد که بیرانوند به راحتی این توپ را هم مهار کرد.

دقیقه ۸۵: شلیک محکم ابوبکر کامارا از بالای دروازه به بیرون رفت


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران