اخبار

13669
برخورد قاطع با آشوبگران مادرید

حواشی دربی اتلتیکو و رئال

برخورد قاطع با آشوبگران مادرید

هواداران اتلتیکو مادرید به دلیل جنجال در دیدار با رئال از حضور در استادیوم محروم خواهند شد.

به گزارش ایران ورزشی، حواشی دربی روز یکشنبه مادرید که به دلیل پرتاب اشیا و شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران اتلتیکو هنوز به پایان نرسیده و همه در انتظار رأی قاطع لالیگا در این خصوص هستند.

باشگاه اتلتیکو مادرید، به طور قاطع رفتار هواداران خود در این بازی را محکوم کرده و به دنبال شناسایی هویت افرادی است که با پرتاب اشیا به درون زمین، باعث اخلال در نظم و روند برگزاری این مسابقه شدند. اتلتیکو مادرید هواداری را که اشیائی به سمت کورتوا پرتاب کرده بود، شناسایی کرده و او از این پس، حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت. سران اتلتی اطمینان دادند که دیگر هواداران خاطی نیز شناسایی خواهند شد. همچنین قوانینی برای ممنوعیت پوشاندن چهره هنگام ورود به ورزشگاه اجرایی خواهد شد. پیش از این مسابقه، گروهی از هواداران افراطی اتلتیکو مادرید پویشی را برای استفاده از ماسک در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور برپا کرده بودند.

اتلتیکو مادرید به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در بازی دیشب، با عواقب جدی‌ای مواجه خواهد شد. بسته شدن بخشی از ورزشگاه متروپولیتانو و محرومیت از حضور تماشاگران برای دو تا سه بازی می‌توانند از جمله این مجازات‌ها باشند. چنین تحریم‌هایی معمولاً به دلیل حوادثی مانند آشوب تماشاگران یا رفتارهای نژادپرستانه اعمال می‌شوند و روخی بلانکو نیز از آن‌ها مستثنی نخواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار