ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13715
خانمحمدی :فرجی باید جای ایوب بازی می‌کرد

مقابل پاختاکور باید از پلن B استفاده می‌کردیم

خانمحمدی :فرجی باید جای ایوب بازی می‌کرد

در لیگ برتر خودمان پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کار سختی پیش رو ندارد .

حسن خانمحمدی نگاه کاملا فنی به مسائل تیم پرسپولیس و نتیجه ای که مقابل پاختاکور کسب کرد ،دارد و در این رابطه و سایر موارد نقطه نظرات خودش را ارایه می کند .


*با تیم جوانان پرسپولیس صدرنشین هستید اما چرا در دربی بازی را به تیم رقیب واگذار کردید ؟


واقعا حق تیم ما باخت نبود چون تیم رقیب در دقایق اول به گل رسید اما بعد از آن کل جریان بازی در اختیار ما قرار داشت و فرصتهای زیادی را هم برای گل زدن داشتیم اما با بدشانسی محض بختهایمان را یکی پس از دیگری از دست دادیم .


*در خصوص بازی بازیکن مدافع راست پرسپولیس چه صحبتی دارید ؟


ایوب بازیکن خوبی است و همه چیز هم در خصوص بازی کردن یا بازی نکردن بازیکنان به نظر سرمربی بستگی دارد اما به نظرم فرجی نباید بازی می کرد بازیکنی که بهترین بازیکن تیم پرسپولیس در دربی بودو دردفاع و حمله بهترین نمایش را ارایه داد .


*در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور به لحاظ فنی چه نقدی دارید ؟


پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و در نیمه اول بازی نسبتا خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم اما در ادامه خصوصا در نیمه دوم بازیکنان تیم پاختاکور راه ارتباط مدافعان و هافبکهای تیم ما را بستند به همین دلیل راه بازیسازی ما بسته شد و عملا ما نتوانستیم توپهای خوبی به خط حمله مان برسانیم و تیممان در نیمه دوم به مشکل خورد .


*شما فکر می کنید با پرسی که تیم پاختاکور روی مدافعان پرسپولیس گذاشته بود بازیکنان پرسپولیس باید چکار می کردند ؟


زمانی که توپ را از دست می دادیم مدافعان کناری ما باید توپ را مستقیما به مهاجمان ما می رساندند و با چنین روشی حتما می توانستند شرایط خوبی را برای مهاجمان فراهم سازند .در این صورت شرایط برای زدن گل دوم ما هم مهیا می شد .در این صورت تیم پاختاکور هم حتما تغییر حالت می داد و از حالت پرس برروی دفاع ما خارج شده  و شرایط برای تیم ما خیلی بهتر می شد .قطعا ما هم مانند هر تیم بزرگ دیگری نمی توانیم 90 دقیقه تیم مقابل را پرس کنیم .این موضوع در خصوص تیم پاختاکور هم صدق می کرد و حتما در زمانی که آنها راه ارتباط بین مدافعان و هافبکهای ما را بسته بودند باید از پلن Bاستفاده می کردیم و با بردن توپ به کناره ها طراحی حملات‌مان را انجام می دادیم و با این روش دوباره می توانستیم مانند 30 دقیقه اول بازی دوباره سوار بر بازی شویم .


*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل چادرملو چه صحبتی دارید ؟


پرسپولیس برای بازی‌های داخلی لیگ برترمان مشکل خاصی ندارد و به نظرم به مشکل نمی خورد .دو سه تیم هستند که می توانند با پرسپولیس برای قهرمانی لیگ رقابت کنند اما در نهایت باز هم من شرایط پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ بهتر از بقیه می بینم .پرسپولیس تیم چادرملو را هم با دو سه گل اختلاف در شرایط عادی شکست خواهد داد و در این نکته هیچ شکی وجود ندارد .


*در خصوص لیگ نخبگان و بازی پرسپولیس مقابل السد چه نظری دارید ؟


من بازی استقلال مقابل السد را دیدیم و به نظرم در آن بازی در نیمه اول استقلال بد نبود اما شاید بخاطر مشکلاتی که بین مسوولان باشگاه و کادر فنی شان وجود داشت نتوانست موفق به نتیجه گیری شود . السد از بازیکنی مانند اکرم عفیف بهره می برد بازیکنی که همه کاره تیم السد است و هر جا که آن بازیکن صاحب توپ می شود نباید اجازه بازی کردن و کار کردن به این بازیکن را داد و با بستن اکرم عفیف و بردن توپ به جناح مخالفی که این بازیکن در ان منطقه کار می کند حتما می توان راه نفوذ این تیم را بست و راه را برای نفوذ پرسپولیس مهیا ساخت. البته خیلی مهم است که بتوانیم از جناح راست خودمان چگونه حمله کنیم و برای حملات مان برنامه داشته باشیم .


*اما با دو بازی فقط پرسپولیس یک امتیاز گرفته و در رده هشتم جدول قرار گرفته و شانس موفقیتش کمتر به نظر می رسد ؟


هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است .پرسپولیس هم حتما می تواند شرایط خوبی را در آسیا پیدا کند .برای پرسپولیس خوب هزینه شده و باید تیم ما با بردها و نتایج خوبش در لیگ نخبگان با پاداش‌های خوبی که برای هر برد و نتایج خوب اف سی تعیین کرده ،پرسپولیس می تواند بخشی از پول و هزینه ای که انجام داده را از این طریق کسب کند .به نظرم ما می توانستیم الان به جای یک امتیاز چهار امتیاز کسب کنیم چون حق ما مقابل الاهلی عربستان برد و پیروزی بود با این وجود برد و پیروزی و موفقیت در لیگ نخبگان دور از دسترس نیست و حتما اگر آن مشکلات تاکتیکی که گفتم حل شود ما در لیگ نخبگان هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت وبا حضور یاسین و پور علی گنجی و استفاده کامل از همه بضاعت مان و بازی گرفتن بیشتر ازمهره ای مانند اورونوف حتما می توانیم خیلی موفق عمل کنیم ودر لیگ نخبگان هم مانند لیگ برتر خودمان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران