محسن وظیفه

محسن وظیفه

اخبار

13768
طلای ســـــوم در دهان شیـــــــــــر

دیوید تیلور در لیست امریکا برای جهانی آلبانی قرار گرفت

طلای ســـــوم در دهان شیـــــــــــر

مسابقات جهانی آلبانی برای کامران قاسمپور با دو سال دوری از مسابقات جهانی و رقابت‌های سطح اول کشتی دنیا بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

درحالی‌که دیوید تیلور به رسانه‌های امریکایی گفته بود حضورش در جهانی آلبانی نامشخص است اما اتحادیه جهانی اسامی نفرات حاضر در جهانی آلبانی را اعلام کرد در وزن 92کیلوگرم نام دیوید تیلور دیده می‌شود. 29کشتی‌گیر برای حضور در جهانی آلبانی اعلام آمادگی کردند که می‌تواند نشان‌دهنده سطح بالای مسابقات باشد اما بین این 29نفر شاید مهم‌ترین حریفان همین تیلور و سعدالله‌اف باشد و این یعنی کامران باید برای طلای سوم با سعدالله‌اف و دیوید تیلور بجنگد و مدال طلا را باید از دهان شیر خارج کند. کامران که آخرین‌بار در جهانی 2022 به مدال طلای جهان دست پیدا کرد از آن موقع تا به حال نتوانسته در جهانی و المپیک حضور داشته باشد. او در جهانی 2023 به دلیل مصدومیت غیبت داشت و برای المپیک هم تلاشش برای رسیدن به المپیک بی‌نتیجه ماند و حالا می‌خواهد در جهانی 2024 آلبانی حضور داشته باشد اما به نظر رسیدن به طلای سوم قهرمانی جهان به آسانی دو طلای دیگر نیست.
 کامران قاسمپور در جهانی 2021 و 2022 دو بار جی‌دن‌ کاکس امریکایی را شکست داد و تنها رقیب خود را که غول این وزن نام گرفته بود، کنار زد اما حالا برای طلای سوم او کاکس را در مقابل خودش نمی‌بیند اما به جای کاکس تیلور آمده و رشید سعدالله‌اف هم از روسیه قرار است به میدان بیاید. حضور این مدعیان و البته دوری دوساله از میادین رسمی کار را برای کامران بسیار دشوار می‌کند و او باید دو مانع مهم را برای مدال طلا کنار بزند؛ اول رقبای سخت و بعد دشواری‌های دوری از شرایط مسابقه. دیوید تیلور و سعدالله‌اف هیچ‌کدام برای این وزن نیستند اما انگیزه نرسیدن به المپیک باعث شده تا برای طلای این وزن نقشه بکشند..
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار