اخبار

14351
بیایید دوباره با هم رقابت کنیم

پیام قهرمان مستر المپیا به هادی چوپان

بیایید دوباره با هم رقابت کنیم

سامسون داودا نفر اول مستر المپیا ۲۰۲۴ که به تازگی به این عنوان دست پیدا کرده، اعلام کرده که با کسب این قهرمانی همچنان به دنبال اهداف بزرگتر است.

به گزارش ایران ورزشی، سامسون داودا نفر اول مستر المپیا ۲۰۲۴ که به تازگی به این عنوان دست پیدا کرده، اعلام کرده که با کسب این قهرمانی همچنان به دنبال اهداف بزرگتر است.داودا فقط یک روز پس از کسب عنوان مستر المپیا گفت:«من قرار نیست که فقط در سال یک مسابقه بدهم و بعدش در تمام سال ناپدید باشم... در مورد آرنولد کلاسیک باید بگویم که باور کنید من در آن مسابقات حضور خواهم داشت.»

برای سامسون داودا، تصمیم برای شرکت در آرنولد کلاسیک چیزی فراتر از حفظ آمادگی بیشتر است، بلکه به دنبال رقم زدن یک اتفاق تاریخی است. او به دنبال حفظ عنوان آرنولد کلاسیک است. او در سال ۲۰۲۳ قهرمان آرنولد کلاسیک شد و در مقابل به عنوان نفر سوم مستر المپیا معرفی شد.

هادی چوپان عنوان آرنولد کلاسیک را در سال ۲۰۲۴ پس گرفت، اما عزم داودا برای حضور در این رقابت‌ها، چوپان را با یک چالش بزرگ مواجه می‌کند.

قهرمانی متوالی در مستر المپیا و آرنولد کلاسیک یک شاهکار نادر در دنیای بدنسازی است، اما بی‌سابقه نیست. در صورت موفقیت، داودا تاریخ‌ساز می‌شود.

در طول کنفرانس مطبوعاتی پس از مستر المپیا، داودا همچنین از رقبای خود در این رقابت‌ها استقبال کرد تا برای یک مسابقه مجدد به صحنه آرنولد کلاسیک بروند. داودا گفت:«از آنها استقبال می‌کنم تا به همراه من بیایند، در مسابقات آرنولد کلاسیک با من ملاقات کنند. بیایید دوباره این کار را انجام دهیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار