مهری رنجبر

مهری رنجبر

توپ و تور

14376
درگیری لفظی فینال را نیمه تمام گذاشت

حاشیه به لیگ والیبال ساحلی هم رسید

درگیری لفظی فینال را نیمه تمام گذاشت

حاشیه‌های بازی فینال هفته اول لیگ برتر والیبال ساحلی، این مسابقات را در بافق یزد، نیمه تمام و بدون معرفی قهرمان گذاشت. دو تیم سنگ‌آهن بافق یزد با ترکیب بهمن سالمی-علیرضا آقاجانی و پارس جنوبی با ترکیب عبدالحامد میرزاعلی-عباس پورعسگری دیروز در بازی فینال برای تعیین قهرمان هفته اول لیگ والیبال ساحلی به مصاف هم رفتند. در حالی که هر کدام یک ست برده بودند و بازیکنان ست سوم سرگرم بازی بودند اما درگیری لفظی تماشاگران هوادار سنگ‌آهن بافق با کادر فنی پارس جنوبی بازی را 30 دقیقه متوقف کرد. کادر فنی پارس جنوبی تیمش را بیرون کشید و مهلت 5 دقیقه‌ای ناظر بازی به پارس جنوبی نیم ساعت شد و وقتی خبری از بازیکنان این تیم نشد، بازی فینال نصف و نیمه ماند. در واقع هفته اول لیگ برتر بدون رونمایی از قهرمان تمام شد تا کمیته انضباطی درباره نتیجه نهایی تصمیم بگیرد.
بهمن سالمی ساحلی‌باز ملی‌پوش تیم سنگ‌آهن بافق یزد که هنوز حاشیه بازی را باور ندارد، می‌گوید: «متأسفانه اتفاقی در بازی فینال افتاد که به والیبال ساحلی لطمه زد. در حالی که نباید طوری رفتار کنیم که اسپانسرها از لیگ والیبال ساحلی دلسرد شوند. ما ست اول را باختیم و ست دوم را بردیم و در ست سوم بازی می‌کردیم که درگیری لفظی بین تماشاگران و کادر فنی پارس جنوبی پیش آمد و آنها تیم‌شان را از زمین بیرون کشیدند. ناظر بازی 5 دقیقه به آنها مهلت داد تا تیم‌شان را جمع و جور کنند، ولی این مهلت نیم ساعت طول کشید و پارس جنوبی‌ها به زمین برنگشتند. در این شرایط ناظر بازی را متوقف کرد تا کمیته انضباطی تکلیف را روشن کند.»
به نظر سالمی کمیته انضباطی باید با خاطیان برخورد کند: «ساحلی‌بازان مثل خانواده هستند و بعضی‌ها با شیطنت به والیبال ساحلی لطمه زدند. امیدوارم کمیته انضباطی با برخورد با مقصران اجازه ندهند چنین شیطنت‌هایی تکرار شود. چرا که حاشیه اسپانسرها را از والیبال ساحلی فراری می‌دهد.»
تیم فولاد هرمزگان هم با برد 2- صفر مقابل شهداب یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور