اخبار

14419
نکیسا: جایگاه استقلال با این نتایج متزلزل نمی‌شود

نکیسا: جایگاه استقلال با این نتایج متزلزل نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید که استقلال و پرسپولیس را بزرگ می‌بینید و جایگاه آبی‌پوشان با این شکست متزلزل نخواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از تسنیم، نیما نکیسا بعد از پیروزی 3 بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، گفت: تمام جذابیت فوتبال به همین اتفاقاتی است که می‌افتد. از هواداران عزیزمان خواسته بودم که یک مقدار بیشتر صبوری و تحمل کنند. تیم در شرایط خستگی قرار داشت و چند بازی اول را خارج از خانه بازی کرده بود. مقابل آلومینیوم هم چند موقعیت داشتیم که گل نشد. تیم خوب آلومینیوم توانست از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و ما را در اصفهان شکست دهد. به آقای ربیعی و بازیکنان خوب و پُرتلاش خودمان و مردم اصفهان تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: وقتی یک بازیکن خارجی استقلال که سیاه چهره بودند، شوتی می‌زند، چمن از جایش بلند و کنده شد. او آمد و چمن را سر جای خودش گذاشت! این صحنه برای من خیلی قشنگ بود. فکر کنم 3 سال دیگر کسی یادش نباشد که نتایج چه بوده؛ ولی این دوستی‌ها و اتفاقات می‌ماند.

نکیسا در مورد فرهنگ هواداری فوتبال ایران گفت: خیلی متاسفم از اینکه فرهنگی باب شده که صبر و حوصله برخی از هواداران عزیز ما خیلی کم شده است. هوادار با یک خسته نباشید گفتن می‌تواند کمک و حمایت کند. همیشه استقلال و پرسپولیس را بزرگ دیدم و می‌بینیم. نگاه به این نتایج نکنید. مطمئن باشید جایگاه استقلال با  این نتایج اصلاً متزلزل نخواهد شد و برای تیم خودمان خوشحال هستم. امیدوارم این نتایج و موفقیت‌ها برای تیم من ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه آیا بابت حمایتش از محمد ربیعی در روزهای سخت ذوب‌آهن راضی است، اظهار داشت: اجازه بدهید راجع‌به تیم خودم صحبت کنم. ارتباط و رفاقتی با محمد ربیعی دارم. همچنین خبرنگاران، کارشناس‌های خیلی خوبی در حوزه رسانه هستند. آقای ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور هستند. ایشان وقت زیادی برای بازیکنان و تیم می‌گذارد و ارتباط خیلی نزدیکی با مدیریت و بازیکنان دارد. هر چقدر ارتباط بین مدیران عامل و سرمربیان بهتر و نزدیک‌تر و اختلاف سلیقه‌ها در خفا و تعریف‌ها و تمجیدها در ملا عام باشد، آرامش بیشتری به مخاطب می‌دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار