اخبار

14434
سرمربی تیم ملی وزنه برداری: پیش بینی مدالِ جهانی سخت است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری: پیش بینی مدالِ جهانی سخت است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می‌گوید با توجه به اینکه میانگین سنی تیم ملی پایین است به همین دلیل پیش بینی مدال سخت است و امیدواریم رکوردها ارتقاء پیدا کند.

به گزارش ایران ورزشی، نواب نصیرشلال در مورد شرایط ملی پوشان وزنه برداری در آستانه مسابقات جهانی بحرین اظهار داشت:« شرایط خوب است و تمرینات مان را با جدیت و فشار زیادی انجام می دهیم و همه بچه های حاضر در اردو هم با انگیزه و تلاش زیادی کار می کنند. 9 آبان رکورد گیری داریم و در آنجا شرایط نهایی مشخص خواهد شد. بعد از رکورد گیری 12 نفر اصلی مشخص می شوند و قرار است اردویی را تا روز اعزام در کیش داشته باشیم.»
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد اینکه حریفان را چطور ارزیابی می کند، گفت:«فعلا همه لیست بلند خود را داده اند و باید دید چه کسانی در فهرست اصلی برای مسابقات قرار می گیرند و بعد از آن می توان ارزیابی درستی را انجام داد.»
نصیرشلال در مورد پیش بینی اش از کسب مدال عنوان کرد:« خیلی نمی‌شود پیش بینی کرد، چرا که نفرات جوان زیادی در اردو داریم و میانگین سنی تیم مان پایین است. امیدوارم بچه‌ها رکوردهای خوبی بزنند و ارتقاء داشته باشند و بتوانند در سال‌های آینده بدرخشند.لیگ در شرایطی برگزار شد که ما در اردو بودیم و سه جلسه در روز تمرین می کردیم، بنابراین بچه ها با شرایط خیلی آماده‌ای حضور پیدا نکردند.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار