نصیرشلال روبروی انوشیروانی ننشست

اختلاف روی آنتن!

نصیرشلال روبروی انوشیروانی ننشست

قرار بود سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در یک گفتگوی تلویزیونی از شبکه ورزش روی آنتن برود همه قرارها گذاشته شد و خبر این حضور هم رسانه ای شد اما درست وقتی که نواب نصیرشلال فهمید که شاید سجاد انوشیروانی هم مهمان دیگر حاضر در استودیو باشد همه چیز به هم ریخت و هیچ کدام از مهمان ها به استودیو نیامدند.

حساب وزنه‌برداری مسدود شد

بدهی ۲۴ میلیادری کار دست انوشیروانی داد

حساب وزنه‌برداری مسدود شد

فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور در المپیک خودش را آماده می‌کند اما با یک مشکل بزرگ روبرو شده است؛ مسدودی حساب‌های فدراسیون به خاطر بدهی ۲۴ میلیارد تومانی.

گزارش

خبر خوش انوشیروانی برای وزنه‌برداران

کمیته کوتاه آمد

خبر خوش انوشیروانی برای وزنه‌برداران

بعد از گذشت حدود یک ماه از پس فرستادن حقوق کمیته ملی المپیک از سوی وزنه‌بردارن، حالا رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرده کمیته ملی المپیک کوتاه آمده و قرار است حقوق وزنه‌بردران المپیکی افزایش پیدا کند.

گزارش

حاشیه وزنه‌برداران دو ماه قبل از المپیک

شورش در شهر

حاشیه وزنه‌برداران دو ماه قبل از المپیک

کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و دو ورزشکار المپیکی این رشته در اقدامی خبرساز پاداش کمیته ملی المپیک را برگردانند. برگزاری نشست خبری و انتقاد از تصمیم کمیته ملی المپیک آن‌هم دو ماه قبل از المپیک حاشیه جدید این فدراسیون بود.

داودی: سال نو کاروان ایران بعد از المپیک است/ نتیجه بسیار خوبی در پاریس می‌گیرم

داودی: سال نو کاروان ایران بعد از المپیک است/ نتیجه بسیار خوبی در پاریس می‌گیرم

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران سال ۱۴۰۳ را سال سختی برای خود خواند و گفت: سال نو ما بعد از المپیک پاریس است. علی داودی افزود: اگر با تمرکز و روحیه خوب تا المپیک ادامه دهم نتیجه بسیار خوبی در المپیک می‌گیرم

جدال آخر در پوکت برای رزرو بلیط پاریس

شمارش معکوس برای حضور وزنه  برداران در آخرین گزینشی المپیک

جدال آخر در پوکت برای رزرو بلیط پاریس

آخرین رقابت گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار است تا چندروز دیگر در شهرپوکت تایلند برگزارشود.رقابتی جذاب و مهییج برای پولادمردان  وزنان کشورمان که می بایست درآن برای کسب سهمیه و رزرو بلیط حضور در بازی های المپیک آخرین تلاش خود را روی تخته دستورکارقراردهند. در این رویداد که قرار است ازاواسط ماه جاری(۱۴۰۳) در شهر پوکت تایلند برگزار شود، میرمصطفی جوادی دردسته وزنی ۸۹، رضا دهدار دردسته وزنی ۱۰۲ و علی داودی و آیت شریفی دردسته وزنی ۱۰۲+ کیلوگرم(فوق سنگین) در بخش مردان وسیده الهام حسین دربخش بانوان به نمایندگی از کشورمان روی تخته رفته و آخرین شانس خود را برای المپیکی شدن محک بزنند.

مهدی کرمی:بخاطر کم لطفی‌ها انگیزه‌ نداریم

پاداش استانداری زنجان فقط در حد گرفتن شماره حساب بود!

مهدی کرمی:بخاطر کم لطفی‌ها انگیزه‌ نداریم

مهدی کرمی وزنه‌بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران تاکید دارد که بعد از افتخاراتی که با دوبنده تیم ملی برای وزنه‌‌برداری وورزش استان زنجان کسب کردم، استانداری ۳ ماه پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران شماره حساب گرفت تا پاداش واریز کند اما تا به امروز هنوز هیچ خبری از پاداش ها نیست!

ناکامی در پوکت قابل جبران نیست!

تمرین پولادمردان در خانه برای تثبیت سهمیه در تایلند

ناکامی در پوکت قابل جبران نیست!

پولادمردان وزنان کشورمان برای حضور در آخرین میدان گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ باید در شهر پوکت تایلند به مصاف رقبای خود می روند.

آخرین تلاش برای تثبیت سهمیه‌های المپیک پاریس

رونمایی از کمپ وزنه‌برداری همزمان با اردوی بزرگسالان

آخرین تلاش برای تثبیت سهمیه‌های المپیک پاریس

رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ تایلندکه قرار است به میزبانی شهر پوکت از اواسط فروردین ۱۴۰۳ آغاز شود، قطعا برای وزنه‌برداری ایران به نسبت رقبا از اهمیت و حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

دهدار لبه تیغ!

سهمیه المپیکی ۱۰۲ کیلو در پاریس روی هوا

دهدار لبه تیغ!

با اضافه شدن اکبرژورائف قهرمان المپیک و جهان از کشورازبکستان به عنوان یک مدعی دیگر به جمع وزنه‌برداران دسته ۱۰۲ کیلوگرم، سهمیه المپیک رضا دهدارنماینده ۱۰۲ کیلویی کشورمان برای رسیدن به سهمیه ورودی المپیک پاریس لب تیغ قرار گرفت.

«اسد» سوریه‌ای به جمع غول‌های مدعی  المپیک اضافه شد

حلقه محاصره رقبای فوق سنگین داودی تنگتر از قبل

«اسد» سوریه‌ای به جمع غول‌های مدعی  المپیک اضافه شد

حضوردرخشان «من اسد» ملی پوش دسته فوق سنگین تیم ملی سوریه در رقابت‌ دسته ۱۰۹+ کیلوگرم رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۴ تاشکند ازبکستان و برتری او مقابل غول ارمنی الاصل تیم ملی بحرین یعنی «گورمیناسیان» با ثبت مجموع ۴۴۴ کیلوگرم و مهار وزنه ارزشمند ۲۵۲ کیلوگرم در دوضرب، قطعا اتفاقی جالب بود در این رقابت قاره‌ای. همچنین تهدیدی جدی بود برای مدعیان المپیکی این دسته وزنی خصوصا علی داودی که امید اصلی ما است برای کسب مدال در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس.

شانس مدال‌ در تاشکند داریم

حضور در قهرمانی آسیا؛ توفیق اجباری جوانان وزنه‌برداری

شانس مدال‌ در تاشکند داریم

تیم ۸ نفره وزنه‌برداری زنان و مردان ایران راهی ازبکستان شد. قرار است با ۳ ملی‌پوش مرد و ۵ وزنه‌بردار زن به مصاف رقبا بروند. این تیم اما چون ناقص به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان اعزام شده، قطعاً شانسی برای سکوی تیمی و امتیازی ندارد.

نصیرشلال به تاشکند نرفت!

اعزام کاروان وزنه برداری به ازبکستان بدون سرمربی

نصیرشلال به تاشکند نرفت!

کاروان وزنه‌برداری ایران درحالی عازم رقابت‌ های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان شد که نواب نصیرشلال سرمربی این تیم همراه پولادمردان به دوئل گزینشی المپیک نرفته است!

زور آخر وزنه‌برداران در پوکت برای المپیکی شدن

اعزام ۷ وزنه‌بردار به جام جهانی تایلند

زور آخر وزنه‌برداران در پوکت برای المپیکی شدن

۷ وزنه‌بردار مرد و زن  با نظر کادرهای فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری مردان و مزنان کشورمان به آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک که جام جهانی تایلند است، اعزام می‌شوند.

مسیر سخت پولادمردان برای مدال‌آوری در پاریس

«معتمدی» نباید به حال خود رها شود

مسیر سخت پولادمردان برای مدال‌آوری در پاریس

تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان درشرایطی قرار است با ۳ وزنه‌بردار عازم رقابت‌های آسیایی بزرگسالان(گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس) شود، که این مسابقات حکم گزینشی المپیک را داشت، اما با نظر کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری فقط ۳ وزنه‌بردار در بخش مردان و ۴ ملی‌پوش در بخش بانوان عازم رقابت‌های آسیایی بزرگسالان می‌شوند. این یعنی حذف رسول معتمدی قهرمان وزنه‌برداری جهان در سال ۲۰۲۱ و دور شدن او مثل کیانوش رستمی از حضور دربازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و ماندن در چرخه گزینشی! اگرچه معتمدی حالا دیگر قطعا هیچ شانسی برای وزنه زدن در المپیک پاریس ندارد. اما کادرفنی و مسئولین فدراسیون وزنه برداری نباید این جوان مستعد که سن و سال کمی هم دارد را به حال خود رها کنند. مطمئنا رسول معتمدی می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب، یکی از امیدهای وزنه‌برداری ما برای کسب مدال‌های خوش رنگ در تورنمنت‌های معتبر آینده بعد از بازی‌های پاریس باشد.

جوادی و دهدارغایبان بزرگ تاشکند

رونمایی از ترکیب متفاوت پولادمردان در آسیایی ازبکستان

جوادی و دهدارغایبان بزرگ تاشکند

طبق آنچه که پیش‌بینی می‌شد، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان نام مصطفی جوادی و رضا دهدار ۲ ستاره تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در اوزان ۸۹ و ۱۰۲ کیلوگرم را از لیست آسیایی حذف کرده است تا این دوملی‌پوش با آمادگی بیشتر خود را برای تثبیت نهایی سهمیه ورودی به بازی‌های المپیک با ثبت مجموعی ایده‌‌آل در جام جهانی ۲۰۲۴ پوکت تایلند مهیا کنند. لیست ابتدایی نصیرشلال برای اعزام به رقابت‌های آسیایی تاشکند ازبکستان لیستی ۱۲ نفره است که البته قرار است با انجام یک رکوردگیری در پایان هفته جاری ۲ وزنه‌بردار از این لیست حذف شده و ترکیب نهایی(۱۰ نفره) تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به رقابت‌های آسیایی قطعی و مشخص شود.