اخبار

14564
شارجه 3 - سپاهان یک؛ غافلگیری در شیخ نشین

شارجه ۳ - سپاهان یک؛ غافلگیری در شیخ نشین

سپاهان در سومین بازی آسیایی خود دومین شکست خود را متحمل شد.

داور: کیم دائه‌یونگ( کره جنوبی) کمک داوران: یانگ جیول، کواک سئونگ سون( کره جنوبی)

کارت زرد : محمد کریمی، اریا یوسفی ( سپاهان)کایو( شارجه)کارت قرمز:-

گل ها: اوسمار کامرا( دقیقه 27)، لوانزینو (دقیقه 70)، کایو( دقیقه 90) برای شارجه مهدی لیموچی( دقیقه 51) برای سپاهان

ترکیب سپاهان ایران: پیام نیازمند، ، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی ، صالح حردانی( از دقیقه 71 کاوه رضایی)، محمدمهدی محبی، ابوبکر کامارا( از دقیقه 85 جواد آقایی پور) ، برایان دابو، محمد کریمی( از دقیقه 71 حسین گودرزی) ، مهدی لیموچی( از دقیقه 85 رضا شکاری) ، آریا یوسفی، استیون انزونزی( از دقیقه 1+90 رضا اسدی)

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب تیم شارجه امارات:عادل الحوسنی، تایرون کونراد، ماجد راشد، گلمه بیرو( از دقیقه 59 ملونی) ، عثمان کامارا، دافید( از دقیقه 46 کایو) ، مارو کاتینیک، دارکو نجاشمیچ( از دقیقه 59 لوانزینو) ، عبدالله غانم، خالد الظنحانی، ماجد حسن

سرمربی: کاسمین اولاریو

به گزارش ایران ورزشی سپاهان که بعد از باخت عجیب مقابل الوحدات اردن ، با برد پرگل مقابل استقلال تاجیکستان شرایط امیدوار کننده ای در گروهش پیدا کرده بود دوباره در شارجه زمینگیر شد تا شرایط برای مورایس و تیمش در آسیا تا حدودی بحرانی شود.

در بیست دقیقه ابتدایی بازی ، سپاهان تحت تاثیر میزبان بود و بالاخره گل خورد. دقیقه ۲۶ روی پاس پشت مدافعان، خط دفاع سپاهان از عادل الدنانی جا ماند و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه سپاهان و پاس در عرض توپ را به کامارا رساند و کامارا با شوت سنگین اولین گل بازی را به ثمر رساند.مهمترین موقعیت زردپوشان برای جبران در همان نیمه با ضربه محمد مهدی محبی در دقیقه سوم وقت های تلف شده اتفاق افتاد که شوت او از پشت محوطه جریمه گل نشد.

سپاهان در نیمه دوم چهره متفاوتی پیدا کرد و با یک نمایش منسجم تر در دقیقه 51 به گل مساوی رسید. در این صحنه محبی با فرار پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و با پاس در عرض توپ را به لیموچی رساند تا او به زیبایی دروازه میزبان را باز کند.در شرایطی که به نظر می رسید تیم مورایس برای گل برتری پیش برود شارجه در دقیقه 71 شوک دوم را به زردها وارد کرد. در این لحظه لوان پریرا روی پاس در عمق صاحب توپ شد و با ضربه‌ای بی‌نقص توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد.

بعد از این گل و با تغییرات مورایس در فاز حمله سپاهان برای جبران مافات میزبان را تحت فشار گذاشت و دو موقعیت بسیار خوب هم داشت که با بدشانسی گل نشد تا با یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شود.دقیقه 90 کایو ستاره برزیلی شارجه پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و توپ با برخورد به سر بازیکن سپاهان تغییر جهت داد و وارد دروازه شد تا شکست تیم مورایس تلخ تر شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار