فوتبال ایران

1459
سامره به یحیی: دروغ نگو، هوچی‌گری نکن!

سامره به یحیی: دروغ نگو، هوچی‌گری نکن!

یکی از نیمکت‌نشینان تیم پرسپولیس می‌گوید در یکی از صحنه‌هایی که یحیی گل‌محمدی بشدت به تصمیم تیم داوری معترض بوده، مدیر تیم استقلال نسبت به اعتراض او واکنش نشان داده است.

به گزارش ایران ورزشی؛ حواشی دربی تمامی ندارد و با توجه به اتفاقات متعدد مربوط به داوری و برخورد اعضای دو تیم، هر ساعت نکته و مسأله جدیدی در مورد این اتفاقات مطرح می‌شود.
در جریان دربی عصر پنجشنبه درگیری‌های لفظی کوچکی هم بین اعضای نیمکت دو تیم به وجود آمد که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور ماند.
در جدیدترین مورد یکی از نیمکت‌نشینان تیم پرسپولیس می‌گوید در یکی از صحنه‌هایی که یحیی گل‌محمدی بشدت به تصمیم تیم داوری معترض بوده، مدیر تیم استقلال نسبت به اعتراض او واکنش نشان داده است.
به گفته این عضو تیم پرسپولیس، علی سامره مدیر تیم استقلال بعد از اعتراض به تصمیم (احتمالاً همان صحنه دقیقه 60 و برخورد حامدی‌فر و شهاب زاهدی) خطاب به یحیی که معترض بوده، چند بار از لفظ «دروغ نگو» و «هوچی‌گری نکن» استفاده کرده است .پرسپولیس از علی سامره هم شکایت کرده اما دلیل این شکایت مصاحبه بعد از بازی او بوده است.
علی سامره چه در دوران فوتبال و چه بعد از آن یکی از بااخلاق‌ترین استقلالی‌ها بود اما به نظر می‌رسد تحت تأثیر جو بازی و البته اتفاقات اخیر پیرامون استقلال بعضاً اظهارنظرها و مصاحبه‌های پرخاشگرانه‌ای انجام می‌دهد. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که او نیز در فضای پر تشنج نیمکت استقلال رفتار متفاوتی نسبت به آنچه قبلاً از او سراغ داشتیم نشان می‌دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران