فوتبال ایران

1528
پورموسوی به دنبال کسب حداقل امتیاز از پرسپولیس

پورموسوی به دنبال کسب حداقل امتیاز از پرسپولیس

شاگردان پورموسوی به دنبال این هستند که امروز مقابل قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتبال حداقل امتیاز لازم را کسب کنند.

به گزارش ایران ورزشی؛ دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران با برتری یک بر صفر نساجی مازندران به پایان رسید و هشتمین شکست این تیم در قائمشهر ثبت شد.

استقلال خوزستان ۱۲ هفته از لیگ برتر را همچنان بدون برد سپری کرده است. این تیم با ۴ تساوی و ۸ باخت و با ۴ امتیاز در قعر جدول لیگ بیست سوم قرار دارد.

این تیم در لیگ هنوز طعم برد را نچشیده و انتظار می‌رفت در بازی مقابل نساجی مازندران نخستین پیروزی خود را برابر همسایه خود در جدول رده‌بندی دشت کند که این اتفاق رخ نداد.

استقلال خوزستان امروز (سه‌شنبه) در هفته سیزدهم به مصاف پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی می‌رود. با توجه به عملکرد نه چندان خوب استقلال‌ها در لیگ این تیم با حاشیه‌هایی روبرو است که سبب شد پورموسوی استعفا دهد که مورد پذیرش قرار نگرفت؛ با این وجود مدیران خوزستان به سیروس پورموسوی قول دادند با هر نتیجه‌ای مقابل پرسپولیس به همکاری با او ادامه خواهند داد.

در جلسه‌ای که بین مدیران استقلال خوزستان و پورموسوی برگزار شد، قرار است تیم برای نیم فصل دوم تیم تقویت کند و در همین راستا دست پورموسوی برای نیم فصل دوم باز است تا بتواند با جذب بازیکنان مورد نظر در نیم فصل دوم، این تیم را از جدول بالا بکشد.

پرسپولیس نیز پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همه تمرکزش را برای لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی گذاشته است. سرخپوشان بعد از تساوی در شهرآورد تا پایان نیم فصل باید ۴ بازی دیگر برگزار کنند و کادر فنی امیدوار است با پیروزی در این دیدارها، همچنان به عنوان یکی از مدعیان جدی در بالای جدول حضور داشته باشند.

پرسپولیس تهران هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران