فوتبال ایران

1568
رکورد شگفت‌انگیز رامین: شماره 9، دقیقه 9، گل 999!‏

در روزی که مغانلو گل هزارم سپاهان را زد

رکورد شگفت‌انگیز رامین: شماره ۹، دقیقه ۹، گل ۹۹۹!‏

رامین رضاییان، شماره ۹ سپاهان در دقیقه ۹ بازی با هوادار گل ‏شماره ۹۹۹ سپاهان در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند. ‏

به گزارش ایران ورزشی؛ رامین رضاییان، شماره 9 سپاهان در دقیقه 9 بازی با هوادار گل شماره 999 سپاهان در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.

 رامین رضاییان در فصل جاری در تیم پرستاره سپاهان به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل و بیش از پیش محبوب زردهای اصفهانی شده است.

رامین امروز در ورزشگاه دستگردی اکباتان نه تنها مثل بازی‌های قبلی نقش مهمی در پیروزی پرگل تیم مورایس بر هوادار بازی کرد، بلکه یک آمار قابل توجه به نام خودش ثبت کرد.

رضاییان که به عنوان مهاجم اول بازی می‌کرد، در حالی‌ که 9 دقیقه از بازی می‌گذشت، قفل دروازه‌ هوادار را باز کرد. سپاهان که بازیسازی را از عقب زمین آغاز کرده بود، توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به رامین رساند، ولی فریبرز گرامی از هوادار توپ را کنترل کرد. در این دقایق رضا اسدی و شهریار مغانلو در نقش حامیان شماره 9 تیم‌شان وارد شدند و با محاصره فریبرز گرامی باعث شدند توپ او لو برود. رامین با فرصت‌طلبی ذاتی توپ را به زیبایی از دست‌های حقیقی عبور داد تا اولین گل سپاهان به ثمر برسد.

این گل رامین شماره 9 در دقیقه 9 وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم این گل شماره 999 سپاهان در تاریخ لیگ برتر ایران است.

این گل مهم رامین مقدمه‌ای بود تا یک آمار مهم دیگر برای سپاهان ثبت شود. در دقیقه ‌ 44 شهریار مغانلو پشت پنالتی ایستاد تا هزارمین گل سپاهان در لیگ برتر به نام او ثبت شود.

 

منبع:ورزش سه


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران