منهای فوتبال

1716
سرگردانی کمانداران برای انتخابی  پارالمپیک پاریس

سرگردانی کمانداران برای انتخابی پارالمپیک پاریس

مربی تیم ملی پاراتیروکمان گفت: با وجود اینکه از فدراسیون تیروکمان جدا شدیم اما هیچ برنامه مشخصی نداریم و کمانداران در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

جبرئیل عبادی مربی تیم پاراتیراندازی گفت : بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو چین که کهتری سرمربی تیم ملی از سمتش  استعفا داد و از فدراسیون تیروکمان نیز جدا شدیم و تحت پوشش فدراسیون جانبازان و توانیابان قرار گرفتیم متاسفانه  این مدت هیچ خبری از برگزاری اردوها نیست و کسی از فدراسیون با من تماسی نداشته که برنامه های خود را برای برگزاری اردوها ارائه دهیم.

او گفت: نه تنها من بلکه کمانداران نیز در بلاتکلیفی قرار دارند و واقعا نمی‌دانم بعد از بازی‌های پاراآسیایی مربی این تیم هستم یا خیر؟

عبادی با اشاره به برگزاری آخرین مرحله انتخابی پارالمپیک پاریس  پاراتیروکمان در دبی، گفت: این مسابقات اواخر بهمن در دبی برگزار می شود که آخرین مرحله مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس دما تا  امروز ۶ سهمیه کامپوند و ریکرو گرفته ایم  و فرصت کسب ۳ سهمیه دیگر در رشته W1 و ریکرو زنان و مردان را داریم. اگر به این مسابقات اعزام نشویم این ۳ سهمیه را از دست خواهیم داد.

امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک زودتر وضعیت اردوها و کادر فنی تیروکمان را مشخص کند تا تکلیف خود را بدانیم.

عبادی  گفت : میزان حقوق من در اردوی تیم ملی چیزی حدود ۲میلیون و هفتصد هزار تومان است که تنها با برگزاری اردوها این مبلغ واریزی می‌شود. اکنون که ۲ ماه است از بازی های پاراآسیایی سپری می شود و خبری از برگزاری اردوها نیست این مبلغ ناچیز نیز قطع شده و امیدم تنها واریز پاداش پای سکوی بازی های پاراآسیایی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال