فوتبال ایران

1735
نام افشاگر اسناد باشگاه استقلال را افشا کنید

نام افشاگر اسناد باشگاه استقلال را افشا کنید

مدیران باشگاه استقلال یک بار برای همیشه باید نام فرد یا افرادی که اسناد داخلی این باشگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند، افشاء کنند.

حمیدرضا عرب؛ مسئولان باشگاه استقلال در تمام سال‌های گذشته هیچ گاه در مواجهه با لو رفتن اسناد درونی این باشگاه قاطع نبوده‌اند. همه افرادی که در این ایام دستی برآتش امورات باشگاه استقلال داشته‌اند هرگاه با چنین ماجرایی مواجه شده‌اند تنها وعده‌ داده‌اند که دست افرادی که اسناد را رسانه‌ای کرده برای هوادارن رو خواهیم کرد اما هیچ گاه در عمل اقداماتی قاطعانه علیه این جریانات نشده است. به تازگی نیز برخی اسناد از باشگاه استقلال در اختیار یک رسانه قرار گرفت و پیامد آن فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون لو رفتن اسناد داخلی باشگاه این جملات را به زبان آورد:«

به هرحال این که سندی از یک مسئول رسمی باشگاه خارج می‌شود به این معنا نیست که ایشان این سند را به یک خبرگزاری ارسال کرده است. ممکن است در این بین یک نفر دیگر این کار کرده باشد. ما مدیران هر موقع اسم خبرگزاری را می‌شنویم می‌توانیم تشخیص دهیم که چه کسانی با رسانه ها در ارتباط هستند.»

آخرین جمله‌ای که فرشید سمیعی درباره ماجرای لو رفتن اسناد باشگاه استقلال به زبان آورد در واقع شبیه همان ادبیاتی که از گذشته تا کنون بارها از زبان مدیران و مسئولان باشگاه استقلال شنیده شده است. تکرار این جمله که می‌دانیم چه کسی است! اینکه مدیران استقلال حقیقتا می‌دانند چه افرادی اقداماتی از این دست علیه باشگاه انجام می‌دهند و نام آن افراد و یا جریانات را رسانه‌ای نمی‌کنند خود این تردید را به وجود آورده که شاید اساسا تمام این تهدید‌ها نوعی بلوف رسانه‌ای برای آرام کردن فضا باشد و گرنه چه دلیلی دارد مدیران باشگاه استقلال در مقابل چنین تخلفات آشکاری که بار سنگینی روی دوش این باشگاه ایجاد می‌کنند، به سادگی می‌گذرند و هیچ گاه نام متخلفین را رسانه‌ای نمی‌کنند؟!

وعده برخورد ویا مصاحبه‌هایی از این دست که به تازگی از زبان فرشید سمیعی شنیده شده هرگز مانع افرادی نبوده که دست به افشاء گری‌هایی از این دست زده‌اند و لازم است مدیران باشگاه استقلال بدون مماشات و بی رودربایستی یک بار برای همیشه نام فرد یا افرادی که سند باشگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند رسانه‌ای کنند تا شاید در آینده دیگر کسی به خودش اجازه ندهد که خود شیرینی و یا دیگر اهداف چنین اقدامات هزینه‌بری را علیه باشگاه انجام دهند.

اینکه مدیران استقلال چرا درمقابل این افراد قاطع نیستند و احتمالا از رسانه‌اش شدن نام‌ آن‌ها واهمه دارند خود به تنهایی سبب تکرار این قبیل مسائل شده و باید یک با برای همیشه در مقابل چنین جریاناتی اقداماتی عملی انجام داد تا این چنین برای باشگاه استقلال ایجاد حاشیه نکند و مسائل درون خانوادگی این باشگاه به رسانه‌ها کشیده نشود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران