فوتبال ایران

1763
ملی‌پوش فوتبال بانوان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد

ملی‌پوش فوتبال بانوان در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد امروز در سانحه رانندگی جان باخت و بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی دو هم تیمی اش هم مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایران ورزشی؛ علی طاهری رئیس اورژانس بم درباره سانحه رانندگی ملی پوشان فوتبال خاتون بم گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.   پس از تماس با اورژانس، آمبولانس‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

طاهری با  اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان ملیکا محمدی  در محل حادثه فوت کرده، گفت : دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند.

 نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم - زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

 این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه‌خیز بوده که در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل در این نقطه هستیم .رانندگان باید در مسیرهای پرتردد و مسکونی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران