فوتبال ایران

1768
ملی‌پوش بانوان از آمریکا به فوتبال ایران آمد/ تماس مربیان تیم ملی با خانواده «محمدی»

ملی‌پوش بانوان از آمریکا به فوتبال ایران آمد/ تماس مربیان تیم ملی با خانواده «محمدی»

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حالی صبح امروز درگذشت که پیش از این فوتبالش را در آمریکا آغاز کرده بود اما علاقه اش به تیم ملی ایران ، او را در فوتبال ایران ماندگار کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛  ملیکا محمدی  بازیکن  تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بم، بامداد امروز در  سانحه رانندگی درگذشت. هی بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی دو بازیکن همراه او هم   مجروح و راهی بیمارستان شدند. طاهرخانی دچار خونریزی مغزی شده و کارهای مداوا بر روی او در حال انجام است.  خواجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.  شادروان ملیکا محمدی در آمریکا متولد شد و تحصیل کرد. او آنجا فوتبالش را شروع کرد و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت. بعد از اینکه کتایون خسرویار  سرمربی تیم جوانان بانوان ایران شد، ملیکا را هم  دعوت کرد.

زنده یاد محمدی  به دلیل علاقه‌ای که به تیم ملی و نام ایران داشت این دعوت را پذیرفت. از آنجایی که او سابقه بازی در آمریکا را داشت طبیعتاً  از لحاظ فنی سطح بالایی داشت و در نهایت به تیم ملی  هم رسید. دعوت به تیم ملی همان و ماندگاری او  در فوتبال ایران همان و بعد هم پایش به  تیم‌های لیگ برتری ایران باز شد . او  یک سال در خاتون بم به میدان رفت و 2 سال در اصفهان به فوتبالش ادامه داد و امسال دوباره به تیم  بم برگشت.

 وقتی تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و استرالیا پنج‌شنبه 4 آبان در مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 در استرالیا به مصاف هم رفتند، محمدی در لیست تیم ملی قرار داشت و خانواده او برای دیدارش به کشور کانگوروها سفر کردند. در آن بازی تیم ملی با نتیجه 2 بر صفر مقابل میزبان بازنده شد.

قرار است نایب رئیس بانوان و مربیان تیم‌های ملی فوتبال بانوان در تماس با خانواده اش، خبر فوت ملیکا  را بدهند. شاید آنها  برای حضور در مراسم تشییع و پیگیری وضعیت دو ملی پوش دیگر به استان کرمان سفر کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران