فوتبال ایران

185
اصلانیان :نقش ترابی و سروش در بازی مقابل النصر کلیدی است

در زمین چمن تپه مانندآزادی تیم الهلال را با همه بزرگانش شکست دادیم

اصلانیان :نقش ترابی و سروش در بازی مقابل النصر کلیدی است

مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسته نشده است.

ناصر قراگزلو؛امیر حسین اصلانیان مهاجم پرسپولیس معتقد است باید واقعیت‌ها را در بازی مقابل النصر در نظر گرفت و بر روی این نکته هم تاکید می کند که تیم ایران برای قهرمانی در آسیا بسته نشده است.

 

*برای بازی با النصر چقدر امیدوارید که پرسپولیس موفق شود ؟

باید این واقعیت را در نظر بگیریم که زورمان روی کلغذ به تیم النصر نمی رسد و تیم عربستانی عالی کار کرده و نتایج خیلی خوبی را هم کسب کرده است در حالی که حتی در بازی که برنده شده تالیسکا را هم در اختیار نداشته است از سو.ی دیگر وقتی گای هزینه ای که برای بسته شدن تیم انصر با پرسپولیس را قیاس می کنیم به این نتیجه می رسیم که نباید انتظار زیادی برای قهرمانی پرسپولیس و رقابت با تیمهایی مانند النصر داشته باشیم .

*اما در زمان خودتان هم پیش امده که پرسپولیس به طور مثال الهلال را شکست داده و نتایج خیلی خوبی گرفته !

بله ما در ورزشگاه آزادی که چمن اش بسیار بد و حالتی تپه مانند داشت تیم الهلال را شکست دادیم آن گلی که حامد زد یا گلی که علی کریمی زد و یا پنالتی که دو سه بار تکرار شد .بازی جالبی را شاهد بودیم اما جدا از هر مساه ای حتما باید این را هم در نظر بگیریم که بازیکنان ما مقابل تیمهای پر ستاره  راندمانشان بسیار زیاد می شود چون دوست دارند بیشتر به چشم بیایند و توانایی شان را هم ثابت کنند .

*در بازی مقابل النصر نقش کدام بازیکنان ما کلیدی خواهد بود؟

نقش هر بازیکن بسیار مهم است اما در این بین نقش ترابی و سروش بسیار مهم است تا مهاجمان تیم ما را بهترین شکل تغذیه کنند و در نقش توپگیری و توپسازی بهترین نقش را ایفا کنند .

*پیش بینی تان از پرسپولیس برای بازیهای آینده تان چیست ؟

به نظرم ماباید بازیهای لیگ مان را از بازیهای آسیاجدا کنیم و به نظرم بهتر است تمرکز اصلی مان را بیشتر برروی بازی های لیگ برتر معطوف سازیم .

*برای بازیهای لیگ برتر چه بازیهاو حریفانی را برای پرسپولیس مهمتر و به نوعی شش امتیازی می دانید ؟

همه بازیهای پرسپولیس مهم است اما در این بین بازی های پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان وکسب امتیازات این دیدارها بسیار مهم و تعیین کننده است و به نوعی این بازیها که حریفان مستقیم پرسپولیس برای قهرمانی هستند حکم شش امتیاز رابرای قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی خواهند داشت .

*در چه پستهایی پرسپولیس به بازیکن جدید و تقویت نیاز دارد ؟

پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد و در کنار ان پرسپولیس به چپ پای کلاسیک هم نیاز دارد نقش چپ پا زمانی در پرسپولیس بیشتر نقش خودش را نشان می دهد که ما شاهدیم بازیکنان راست پا از چپ به گونه ای توپها ارسال می کنند که گلر راحت می تواند انها را مهار کند .

*در رابطه با کادر فنی هم فکر نمی کنید یحیی روی نیمکت به نوعی تنهاست و کمک خوبی به او انجام نمی شود ؟

به نظرم این مساله را خود شخص سرمربی باید تشخیص بدهد که نیاز دارد کسی را به کادرش اضافه کند یا کماکان با همین کادر به کارش ادامه دهد .

*چرا در رابطه با خط دفاعی هم مشکلاتی درسر راه پرسپولیس بر خلاف سالهای قبل دیده می شود!

به نظرم یارگیری بازیکنان پرسپولیس در زمان دفاع درست نیست و در زمان دفاع و ضربات ایستگاهی هم محل استقرار بازیکنان ما ایراد دارد اما جدا از این بازیکنان بسیار خوبی مانند گولسیانی و کنعانی زادگان داریم که با تمرین و شرایط بهتر حتما می توان اوضاع را بهتر برای انها رقم زد .

*قبول دارید که شهاب چند بازی بی جهت نیمکت نشین شد ؟!

من شنیدم حضور در یک برنامه تلویزیونی موجب نیمکت نشینی شهاب شد اما در حال این اعتقاد را دارم که شهاب مهاجم خوب یاست و باید به او فرصت داده می شد در حالی که این شانس در زمان نیمکت نشینی شهاب به نبیل داده شد بازیکنی که هنوز اماده نشده و فعلا نمی توان روی او حساب کرد ضمن اینکه یکی از نیازهای پرسپولیس برای حضور قوی تر در لیگ همین خرید مهاجم جدید است .

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران