فوتبال ایران

2016
برگرداندن حکم شکل خوبی نداشت

یوسفی:درویش به درستی از نگاه تبعیض آمیز و ناعدالتی صحبت کرد

برگرداندن حکم شکل خوبی نداشت

هافبک اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سایت ایران ورزشی در خصوص حکم کمیته استیناف گفت :به نظرم وقتی حکمی داده شده اما بعدا حکم توسط کمیته استیناف شکسته می شود دوگانگی عجیب در ذهن‌ها به وجود می آید و باز هم تیم‌های درگیر کسر امتیاز را با چالش‌های خاصی مواجه می کند.

ناصر قراگزلو؛ رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با سایت ایران ورزشی اعلام کرد : درویش حق داشت که بعد از اعلام حکم بگوید در حق باشگاه پرسپولیس بی عدالتی صورت گرفته است.

یوسفی در ادامه توضیح می دهد:حکمی که داده شده و بعد شکسته می شود مثل این است که وقتی حکم اعدام داده شده آن شخص کشته می شود و دیگر نمی توان با حکمی دیگر او را زنده کرد از این رو به نظرم برگرداندن حکم شکل خوبی نداشت خصوصا برای پرسپولیس.یک امتیاز چه تاثیری روی نتایج و جدول رده بندی برای این تیم دارد؟

پیشکسوت پرسپولیس  به استقلال اشاره می کند و می گوید:« استقلال بیشترین شکایت را در کمیته انضباطی پرونده داشت. پرسپولیس نسبت به این نکته از مدت‌ها پیش زوم کرده بود که به تخلفات این تیم هم رسیدگی شود اما دیدیم که این تیم بخشیده شد که این بخشش درست نبود و جای سوال داشت.به همین دلیل هم بود که درویش به حق از بی عدالتی و نگاه تبعیض آمیز سخن گفت.جدا از این مورد وقتی مردم چنین برخوردهای عجیب و دو گانه ای را از سوی مسولان قضایی فدراسیون فوتبال می بینند نسبت به خیلی از مسائل بد بین می شوند.»

یوسفی در پایان گفت:«وقتی چنین حکم هایی می دهند این شایعات بین مردم به وجود می آید که به دو تیم گفته شده در دربی مساوی کنند و دربی برنده نداشته باشد!»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران