فوتبال ایران

2019
کامبک شاگردان گواردیولا در آخرین‌ بازی سال

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس

کامبک شاگردان گواردیولا در آخرین‌ بازی سال

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایران ورزشی، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ۳ دیدار دیگر پیگیری شد تا همانند سنوات گذشته این رقابت‌ها در روزهای پایانی سال میلادی نیز ادامه داشته باشد. از ساعت ۲۳ برنتفورد که سامان قدوس هافبک تیم ملی ایران را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت. زنبورها هم‌اکنون با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند و تیم میهمان نیز با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته است.

در دیگر بازی این هفته در همین ساعت شاگردان مائوریتسیو پوچتینو در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف تیم کریستال‌پالاس رفتند. این دو تیم لندنی در این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برند. شیرها با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته‌اند و همشهری این تیم نیز با ۱۸ امتیاز در رده پانزدهم جای گرفته است.

برنتفورد که قدوس را در ترکیب خود داشت در پایان با نتیجه ۴ بر یک برابر حریف خود شکست خورد تا با یک سنگین خانگی راهی تعطیلات سال جدید شود.

دقیقه ١٣ بازی ابتدا در حالی که می‌رفت نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان پوچتینو به پایان برسد، میشل اولیسه گل مساوی را وارد دروازه چلسی کرد و نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. نیمه دوم بازی هم درحالی که می رفت با نتیجه یک بر یک به پایان برسد داور به سود چلسی اعلام پنالتی کرد تا مادوکوئه از روی نقطه پنالتی گل برتری را وارد دروازه کریستال پالاس کند تا شیرها در خانه با نتیجه ٢ بر یک حریف خود را شکست دهند.

منچسترسیتی نیز از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه در بندر لیورپول به مصاف تیم اورتون رفت. سیتیزن‌ها هم‌اکنون با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و تلاش کردند با پیروزی در این بازی و بازی‌ عقب‌افتاده خود را به صدرجدول نزدیک کند. اورتون نیز علی‌رغم ۱۰ امتیازی که از این تیم کسرشده است، با ۱۶ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط در این بازی خانگی نیاز به پیروزی دارد.

جک هریسون در دقیقه ٢٩ بازی موفق شد دروازه ادرسون را باز کند تا اورتون از میزیان خود پیش بیفتد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم سیتیزن‌ها خیلی زود توسط فیل فودن به گل مساوی رسیدند تا بازی یک بر یک شود. در ادامه در دقیقه ۶۴ بازی جولیان آلوارز از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم سیتی را وارد دروازه حریف کند. دقیقه ٨٣ برناردو سیلوا نیز موفق شد گل سوم شاگردان پپ گواردیولا را وارد دروازه اورتون کند تا درنهایت این بازی با نتیجه ٣ بر یک به سود سیتیزن‌ها به اتمام برسد و ٣٧ امتیازی شوند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران