منهای فوتبال

202
صمدی: تیم فوق‌العاده‌ای دارم

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک بعد از شکست شهداب یزد

صمدی: تیم فوق‌العاده‌ای دارم

حامد صمدی بعداز پیروزی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر مقابل شهداب یزد، مدعی قهرمانی، معتقد است بازیکنان جوان فوق العاده ای دارد.

به گزارش ایران ورزشی، حامد صمدی سرمربی نیان الکترونیک مشهد خوشحال است تیمش در بازی خانگی، شهداب یزد مدعی قهرمانی را برد. آن هم بعد از دو باختی که بیرون از خانه داشت. سرمربی مشهد معتقد است بازیکنان جوانش کار بزرگی رقم زدند.

خدا را شکر شهداب را بردیم
به نظر او تیمش در بازی‌های خانگی نهایت استفاده را می‌برد: «خدا را شکر ما در هفته پنجم و بازی خانگی نهایت استفاده را بردیم. البته لیگ امسال به خاطر نزدیکی فنی تیم‌ها، از قبل معلوم نیست چه تیمی برنده است، بنابراین تیم‌ها به هم باخت می‌دهند. از طرفی دیگر خیلی از تیم‌ها از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران‌شان استفاده می‌کنند. ما هم بازی با مس رفسنجان و شهداب یزد را با حمایت هواداران بردیم اما به دو تیم ضعیف‌تر در خارج خانه باختیم.»

بازیکن جوان تاوان دارد
او باخت تیمش را به جوانی بازیکنانش ربط می‌دهد: «ما این فصل بازیکنان جوان زیادی داریم و به همین دلیل تیم نوسان دارد. برای آنها که کم تجربه هستند طبیعی است و به همین دلیل در اردکان هم نتوانستیم توان فنی را به نمایش بگذاریم و در پوئن‌های حساس خطای زیاد داشتیم. به هر حال تاوان بازیکن جوان همین است. البته تیمم بازی به بازی بهتر می‌شود. امیدواریم در بازی‌هایی که میهمان هم هستیم نتیجه بگیریم.»

شهداب را به هم ریختیم
سرمربی نیان الکترونیک شکست شهداب یزد را کار بزرگی می‌داند: «بچه‌ها یکشنبه در روزی که شرایط خیلی خوبی داشتند، با شکست تیم مدعی شهداب یزد کار بزرگی را رقم زدند. البته ما دو ست اول را خیلی راحت باختیم‌، بازیکنانم به خاطر باخت در دو بازی قبلی، ترس از شکست داشتند. به همین دلیل بازی را با ترس شروع کردند و مشکل دریافت اول داشتیم. ست دوم با تغییر ارنج جواب داد و از ست سوم با حمایت هواداران با بازی بهتر شهداب یزد را به هم ریختیم و بردیم.»

مشکل از تیم ما بود
حامد صمدی معتقد است ایراد تیمش دلیل باخت در دو ست اول بازی با شهداب یزد بوده و بس: «بازیکنان ما جوان هستند و اگر دریافت تیم در دو ست اول می‌رسید، نتیجه بهتری می‌گرفتیم. در واقع مشکل از خود تیم بود نه شهداب یزد که با یک جابه‌جایی حل شد. وقتی یونس جوان را به زمین آوردیم دریافت‌ها به پاسور رسید و تیم راه افتاد. بچه‌ها که خوب کار کردند، شهداب دو پوئن عقب افتاد و با فشار تماشاگران شهدابی‌ها قافیه را باختند. حتی بازیکنان باسابقه و ملی‌پوش و حتی بازیکن خارجی و تجربه کادرفنی شهداب یزد هم حریف بازیکنان جوان ما نشد، چرا که وقتی موتور بازیکنان جوان روشن شود هیچ‌کسی جلودارشان نیست.»

همه را غافلگیر کردیم
او خوشحال است که تیمش همه را غافلگیر کرد: «بچه‌ها با پیروزی 3-2، نه تنها شهداب یزد که حتی هواداران‌، مسئولان باشگاه و ما را هم غافلگیر کردند چرا که وقتی دو ست اول را باختند، همه فکر می‌کردند بازی را باختیم اما از ست سوم به بعد همه نظرها برگشت. تیم ما بازی‌ای کرد که کسی فکرش را هم نمی‌کرد. در نهایت ما با کامبک برنده شدیم.»

امیدوارم باز هم پیکان را ببریم
صمدی امیدوار است تیمش در هفته هفتم طلسم باخت در بیرون از مشهد را بشکند: «ما در هفته هفتم بازی خیلی سختی با پیکان داریم. فصل قبل سه بار پیکان را بردیم و همین مسأله هم حساسیت بازی امسال را بیشتر می‌کند، امیدوارم این بار با شکست پیکان طلسم باخت در خارج از خانه هم شکسته شود.»

جای سید در تیم ما خالی است
سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک، جای سید‌محمد موسوی کاپیتان تیم ملی را در تیمش خالی می‌بیند: «‌حضور سید در هر تیمی نعمت است. او با روحیه‌ای که به بقیه بازیکنان می‌دهد، کمک بزرگی برای تیمش است. سید مشهد را دوست دارد و هواداران تیم نیان هم او را خیلی دوست دارند، وجود او  برای هر تیمی غنیمت است. من افسوس می‌خورم که چرا نتوانستیم سید و بازیکنان دیگر را حفظ کنیم. دوست دارم همیشه در تیم ما باشد. شک نکنید جای خالی او در تیم ما احساس می‌شود اما بازیکنان ما هم فوق‌العاده کار می‌کنند و شک نکنید نتیجه‌ای بهتر از فصل قبل می‌گیرند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال