فوتبال ایران

2020
سرلک می‌تواند برود، تمدید اجباری در کار نیست!

سرلک می‌تواند برود، تمدید اجباری در کار نیست!

میلاد سرلک فعلا تنها بازیکنی است که توانسته مجوز عدم تمدید قرارداد اتوماتیک را از کمیته انضباطی بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ در ابتدای فصل کارگروه نقل و انتقالات در مقررات خود اعلام کرد که قراردادهای یک‌ساله بازیکنان بر اساس خواست و نیاز باشگاه می‌تواند در پایان فصل برای یک سال دیگر تمدید شود تا به این ترتیب عملا قرارداد یک ساله از میان برداشته شود.

با این حال میلاد سرلک قرارداد خود را در ابتدای فصل در حالی به مدت یک سال با پرسپولیس تمدید کرد که در این قرارداد «تمدید اتوماتیک اسقاط» و به نوعی حق اضافه کردن یک سال به مدت زمان قرارداد از پرسپولیس سلب شده است.

این موضوع مورد ایراد سازمان لیگ نیز قرار گرفت و آنها مسئله را به کمیته انضباطی ارجاع دادند و روز گذشته سرانجام حکم این کمیته در خصوص سرلک اعلام شد.

اما میلاد سرلک با دفاعیات خود توانست از این اتهام تبرئه شود و حتی باشگاه پرسپولیس نیز مورد جریمه قرار نگیرد. سرلک در دفاعیات خود آورده که با توجه به اینکه ممکن است تا پایان فصل مشمول خدمت سربازی شود، بنابراین تمدید اتوماتیک قرارداد در دست او و پرسپولیس نیست و از عهده آنها خارج است.

به هر حال سرلک فعلا تنها بازیکنی است که توانسته از زیر سایه این بند جنجالی کارگروه خارج شود و در پایان فصل امکان جدایی داشته باشد، هرچند که موضوع خدمت سربازی مهمترین مسئله کنونی در مورد ستاره شماره 10 پرسپولیس است.

 

منبع:ورزش سه


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران