فوتبال ایران

2030
مهرداد محمدی از تیم ملی خط می‌خورد؟| حضور قطعی حسینی و چشمی

مهرداد محمدی از تیم ملی خط می‌خورد؟| حضور قطعی حسینی و چشمی

عملکرد ضعیف مهرداد محمدی در هفته‌های اخیر زمزمه حذف نام این بازیکن از فهرست تیم ملی را به راه انداخته است.

به گزارش ایران ورزشی؛ مهرداد محمدی در هفته‌های اخیر عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشته و شرایط خوبی نداشته است. این بازیکن تنها در بازی یک طرفه استقلال مقابل نساجی موفق شد بار دیگر برای استقلال گل بزند و یک موقعیت گلزنی هم ایجاد کند اما این چهره هفته‌های متمادی در افت قرار داشت و نمی‌توانست کار خاصی در ترکیب استقلال انجام دهد.

با ادامه این شرایط احتمال حذف نام مهرداد محمدی از فهرست آتی تیم ملی به گوش می‌رسد. البته قلعه‌نویی هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده و قرار است بعد از بازی با پیکان اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی اعلام شود اما حتی اگر محمدی در لیست هم باشد بعید است شانس آن چنانی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

از استقلال حضور دو بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قطعی است و سید حسین حسینی و روزبه چشمی قطعا در بین دعوت شده‌ها حضور خواهند داشت اما دعوت دوباره از مهرداد محمدی در هاله‌ای از ابهام قراردارد و به احتمال زیاد نام این بازیکن از لیست تیم ملی کنار گذاشته خواهد حمیدرضا عرب، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که مخالف سرسخت رعایت قانون سقف قرارداد از سوی مدیران باشگاه استقلال بود، با بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس بار دیگر از مدیران استقلال بابت رعایت این قانون گله می‌کند و بر این باور است که آن‌ها همان ابتدای فصل باید از سقف عبور می‌کردند و در نهایت جریمه‌اش را پرداخت می‌کردند تا لااقل یک تیم خوب و پرستاره برای استقلال بسته شود.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران