فوتبال ایران

2187
شاه محمدی :الان باید درویش و هیات مدیره پرسپولیس سرمایه جذب کنند

لوکادیا به درد نمی خورد ،کشور ثروتمندی هستیم و باید بهترین ها را جذب کنیم

شاه محمدی :الان باید درویش و هیات مدیره پرسپولیس سرمایه جذب کنند

یحیی و دستیارانش برای جذب بازیکن حتما بازیهای لیگ یک را هم ببینند

جمشید شاه محمدی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سر مربی و کادرفنی پرسپولیس در کنار جذب بازیکنان خارجی باید به دنبال جذب بهترین بازیکنان لیگ دست اول هم باشند چون در این لیگ هم بازیکنان خوبی حضور دارند که می توانند به درد پرسپولیس می خورد .

ناصر قراگزلو؛ جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است کادر فنی پرسپولیس و در راس آنها سرمربی پرسپولیس به دنبال بازیکنان لیگ یکی برود جایی که به اعتقاد پیشکسوت پرسپولیس بازیکنان خوبی در ان لیگ بازی می کنند که حتما در صورت توجه بیشترو تمرین ویژه می توانند بهترین عملکرد را از خود حتی در تیمهای بزرگ از خود نشان دهند.

*چراپرسپولیس بازی متفاوتی را در دو نیمه از خود ارایه داد ؟

هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند انگیزه اش چند برابرمی شود از سوی دیگر ما مشکل گلزن داریم و باید خط حمله تیممان ترمیم شود تا ما بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم اما با وجود اینکه بازی بدی را در مقابل مس شاهد نبودیم در خلق موقعیت هم با کمبودهایی مواجه بودیم و عملا نتوانستیم در این فاز هم موفق عمل کنیم .این مساله زمانی جدی ترمی شود که ما عملا در دو جناح هم نمی توانستیم حملات خوبی را ترتیب دهیم و دفاع چپ وراست ما هیچ توفیق نداشتند.

*عملکرد محمد مهدی احمدی را در دفاع چپ چگونه ارزیابی کردید ؟

احمدی بازیکن جوان و خوبی است و به نظرم بد هم بازی نکرئد اما این بازیکن برای تبدیل شدن به یک دفاع چپ کار دارد و بیشتر باید روی قدرت بدنی و کارهای دفاعی اش برروی اوکار شود.

*در رابطه با قانون سقف بودجه و جرایمی که تعیین شده بود اما برگردانده شد چه توضیحی دارید؟

کجای دنیا سقف بودجه تعریف می کنند که در فوتبال ما این قانون وضع شد .دو تیم مدعی دیگر بیشترین استفاده را از این قانون بردند اما پرسپولیس سقف بودجه را رعایت کرد و بدجور هم متضرر شد این در حالی است که دیدیم تیم دیگر بهترین بازیکنان راجذب کردو در نهایت چهار امتیازش هم برگردانده شد به همین دلیل هم معتقدم با تصویب قانون سقف بودجه به نوعی فوتبال  را زیر سوال بردند.

*با بضاعتی که تیم سپاهان در امر بازیکن و نیمکت قوی از این حیث دارد بعضی ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ؟

سپاهان تیم خوبی است اما من معتقدم در نهایت بازهم جنگ قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود و در نهایت باز هم پرسپولیس با دفاع از عنوان قهرمانی اش باز هم قهرمان خواهد شد .

*در خصوص جذب احتمالی لوکادیا که گفته می شود صحبتهایی در خصوص جذب او مطرح شده چه صحبتی دارید ؟

به نظرم کسی که پیراهن پرسپولیس را راحت از دست داد و به شکل بدی از تیم در بدترین مقطع جداشد دیگر نباید به پرسپولیس باز گردد .کشور پولداری هستیم و حتما درویش باید بهترین بازیکنان را برای پرسپولیس و یحیی جذب کند و الان زمان ان است که هیات مدیره ومدیریت نقش اقتصادی خودشان را نشان دهندوبا جذب سرمایه سعی کنند که با به خدمت گرفتن چند بازیکن کار آمد بهترین بازیکن را جذب پرسپولیس کننداز همین رو هم باید دنبال بازیکنان بزرگ برای پرسپولیس برویم و اشتباه نیم فصل اول را تکرار نکنیم و اگر غیر از این باشدو اتفاق بیفتد حتمامدیر عامل پرسپولیس مقصر خواهد شد .

*در خصوص جدایی قطعی سر لک و احتمالا عمری چه صحبتی دارید؟

سر لک بازیکن کلیدی است و حتما باید بهتر از این هافبک را جذب کنیم و اگر در ایران نشد باید از خارج بهترین هافبک را جذب کنیم چون در خط میانی نیاز به جذب بازیکن داریم .

*اما با توجه ارقامی که بازیکنان خارجی دارند به نظر جذی بازیکنان خارجی برای پرسپولیس خیلی سخت و تقریبا غیر ممکن است ؟

به نظرم باید برای ساختن یک تیم خوب پول خرج کرد و اشتباه نیم فصل اول را تکرار نکرد چون در نیمه اول تاوان بدی دادیم و درنیم فصل دوم نباید اشتباه از سوی مسولان پرسپولیس تکرار شود تا خدایی ناکرده تیم پرسپولیس تاوان بدهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران