فوتبال ایران

2264
کلهر :غیبت باقری و حاشیه ها به پرسپولیس خیلی لطمه زد

یحیی در لیگ یک به دنبال بازیکنان گمنام و کارآمد باشد

کلهر :غیبت باقری و حاشیه ها به پرسپولیس خیلی لطمه زد

قرار به جذب بازیکنان درجه یک نباشد همین بازیکنان بهترین هستند

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است شرایط پرسپولیس و افتی که این تیم در بعضی از بازیها با ان مواجه بوده بیشتر به دلیل مسائل حاشیه ای و افت روحی سرخپوشان بوده با این وجود برخلاف بعضی از نظراتی که در خصوص بازیکنان پرسپولیس و ضعف در بعضی از پستهای این تیم مطرح می شود هافبک اسبق پرسپولیس معتقد است این جز پست مهاجم نیازی به بازیکن جدیدی ندارد .

ناصر قراگزلو؛ محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس معتقد است حضور بازیکنان بسیار با کیفیت فقط به درد پرسپولیس می خورد  در غیر این صورت بپیشکسوت پرسپولیس جذب بازیکن جدید را برای سرخپوشان چندان ضروری نمی داند.

*نیم فصلی که پرسپولیس سپری کرد را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید ؟

شرایط پرسپولیس به اعتقاد من خوب بود اما شاید زمانی که تیم برای بازی مقابل النصر آماده می شد به نوعی تحت تاثیر موارد حاشیه ای قرار گرفت نکته ای که به نوعی شروع حاشیه های پرسپولیس از انجا زده شد و متعاقب ان هم موارد حاشیه ای بسیار دیگری به وجود امد که بازیکنان و کادر را تحت تاثیر خودش قرارداد و به نوعی تا حدودی عملکرد فنی تیم را هم تحت تاثیر خودش قرار دارد در این بین البته پرسپولیس را یک موضوع می توانست در شرایط بهتری قرار دهد که آن هم نتیجه گیری مثبت در چند دیدار بود که خوشبختانه پرسپولیس به این مهم رسید و تا حدودی فشارها را کمتر ساخت و به نوعی برروی مسائل حاشیه ای و ضعفهایی که وجود داشت سرپوش گذاشت .

*اما بعضی از ضعفها کماکان به قوت خودش باقی مانده و به نظر می رسد هنور هم تا حدودی ادامه دارد !

به نظرم کمبودی که خیلی به پرسپولیس لطمه زد رفتن کریم باقری بود که به هر حال غیبت این مربی خوب و کار آمد خیلی به لحاظ مختلف تاثیر منفی داشت جدا از این پرسپولیس در خط حمله مهاجم زهر داری نداشت که در بعضی از مواقع منجر به این می شد تلاش بازیکنان تیم به نتیجه نرسد .در حال حاضر هم معتقدم اگر قرار به جذب مهاجم خوب است باید مهاجمی در سطح اول و به طور مثال لوکادیا جذب شود درغیر این صورت مهاجم دیگری نمی تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند از سوی دیگربیشتر مشکلات به نظرم ناشی از مسائل روحی روانی بود که برروی تیم تاثیرگذار بود.

*اما جدا از مهاجم به نظر می رسد که پرسپولیس در بعضی از پستها با کمبود بازیکن هم مواجه است ؟

به نظرم نفراتی مانند دانیال و نعمتی بازیکنان بدی نیستند اما مسائل روحی روانی و فشارهایی که در تیمهای بزرگی مانند پرسپولیس وجود دارد عواقبش گاهی گریبان گیر بازیکن می شود و بازیکن را با افت روحی روانی مواجه می سازد چه بسا که دیدیم این امر در مقطعی از فصل برای بازیکنی مانند گولسیانی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل هم مشکلاتی را به وجود آورد تا در مقطعی ان انتظاری که از او می رفت را شاهد نباشیم از همین رو هم است که به نظرم اگر قرار به جذب بازیکن در پستهای دفاع چپ و راست و بازیکن در خط میانی است باید بازیکن درجه یک جذب شوند در غیر این صورت همین بازیکنانی که هستند بازیکنان بدی نیستند .

*در رابطه با جذب دروازه بان لیگ یکی برای تقویت دروازه پرسپولیس نظر مساعدی دارید ؟

حتما در لیگ یک هم بازیکن خوب وجود دارد از همین رو اگر دروازه بان خوب و با کیفیت لازم باشد حتما قادر است به تیم پرسپولیس کمک کند چون حتما درلیگ فرسایشی شاهد مصدومیت و محرومیت بعضی از بازیکنانمان حتی بازیکنان کلیدی مان هم خواهیم بود به هر حال حتما یحیی و دستیارانش باگلچین کردن بازیکنان گمنام با پتانسیل خوب می توانند کمک زیادی به تیم خودشان انجام دهند .

*در پست دروازه بانی، پرسپولیس یک دروازه بان خوب و جوان به نام رفیعی هم دارد که بعد از دو سال حضور درتمرین بزرگسالان هنوز بازی به او نرسیده ؟!

من بازی این دروازه بان را ندیده ام اما حتما این اعتقاد را دارم که باید از نیروهای جوان استفاده کرد چه بسا که ما بازیکنانی مانند عمری و چند بازیکن دیگررا هم از تیم امید به تیم بزرگسالان انتقال دادیم که انها توانستند عملکردی خوب در تیم اصلی داشته باشند .

*در کادر فنی پرسپولیس نیاز به یک تمرین دهنده احساس می شود ؟

یحیی از تمرین دهنده خارجی اش رضایت دارد اما اگر به نظرم یک مربی خارجی دیگر هم به کادر فنی اضافه شود این کادر می تواند کمک فنی بیشتری را به گل محمدی انجام دهد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران