فوتبال ایران

2265
دو بازیکن ذوب شبیه ترین بازیکنان به عمری

مهاجم خوبی داخلی در دسترس پرسپولیس نیست!

دو بازیکن ذوب شبیه ترین بازیکنان به عمری

در نیم فصل دوم به نظر می رسد تیم پرسپولیس با تغییرات نسبتا زیادی مواجه شود چون در این خصوص خیلی فشارها متوجه سر مربی پرسپولیس و به طبع آن مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس معطوف باشد.

ناصر قراگزلو؛ این روزها انتقال عمری به ملوان یکی از مهمترین بحث هادر رابطه با نقل و انتقالات بازیکنان سرباز است.در این رابطه اولین بحثی که این روزها مطرح است بحث جدایی عمری است که به نظر دوست دارد سرباز شود بازیکنی که از تیم امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان پیوست و در اولین فصل حضورش هم نمایش خوبی را از خود ارایه داد اما این درخشش در سال دوم ادامه پیدا نکرد .شاید در این فصل دو بازی بهترین بازیهای عمری برای پرسپولیس باشد بازیهایی مانند نفت آبادان و بازی برگشت مقابل الدحیل که بازیکن جوان پرسپولیس نمایش خوبی را از خود ارایه داد هر چند در بقیه بازیها ،عمری نتوانست خواسته های یحیی را به خوبی حداقل مانند اولین فصل حضورش در پرسپولیس به شکل خوبی پیاده کند .

جایگزین های عمری اما در لیگ برتر می توانند چند بازیکن باشند به طور مثال در این زمینه در لیگ خودمان می توان از حسین اسلامی یا محمد جواد محمدی از ذوب اهن هستند بازیکمنانی که تا حدود زیادی شاید شکل و نوع بازی شان شبیه عمری باشند.

در خصوص عمری به نظر می رسد یحیی تمایل چندانی به جدایی عمری ندارد و بیشتر تمایل به این دارد که عمری در پرسپولیس بماند نکته ای که در کنفرانس مطبوعاتی هم سر مربی پرسپولیس به ان شاره داشت و حالا باید دیددر اخرین لحظه نظر عمری باز می گردد یا بازیکن جوان پرسپولیس  برای سپری ساختن خدمت سربازی اش کماکان ترجیح خواهد داد که ادامه فصل را در ملوان سپری سازد .

برای پست دفاع  چپ به نظر می رسد که امیر طاهر بازیکن خوبی برای پرسپولیس و کمک به تقویت جناح چپ پرسپولیس باشد هر چند که محمد مهدی احمدی هم در بازی مقابل نساجی بازی خوبی را ارایه داد .

در رابطه با خط حمله اما به نظر می رسد درلیگ داخلی گزینه بهتری نسبت به مغانلو و آل کثیر برای پرسپولیس وجود نداشته باشند که به هیچ وجه سپاهان به جدایی این بازیکنان تن نخواهد داد بازیکنانی که بدون شک جزو بهترین های لیگ ایران هستند هر چند مهاجم سابق پرسپولیس یعنی آل کثیر در این فصل توفیق چندانی در امر گلزنی نداشت به همین دلیل به نظر نمی رسد گزینه ای جز مهاجم خارجی در حد و قواره لوکادیا بتواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند .

تعطیلات نیم فصل و برگزاری اردوی سرخپوشان که احتمالا در دوبی برگزار خواهد شد فرصت خیلی خوبی برای سرخپوشان خواهد بود تا شاگردان یحیی بتوانند به بهترین شکل ممکن خودشان را برای نیم فصل دوم آماده سازندهر چند که به نظر نمی رسد فرصت نقل و انتقالات زمستانی اجازه دهد بازیکنان مد نظر یحیی بتواننددر این اردو حضور پیدا کنند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران