منهای فوتبال

2356
مثلث رقابت در انتخابات فدراسیون جانبازان

تائید مدیریتی ۶ نفر، ۴ نفر در تجدید نظر

مثلث رقابت در انتخابات فدراسیون جانبازان

انتخابات فدراسیون جانبازان و توان‌یابان ۱۰ کاندیدا دارد اما از این جمع ۱۰ نفره هنوز ۴ نفر نتوانستند تائید مدیریتی بگیرند.

به گزارش ایران ورزشی؛ از ۱۰ کاندیدای فدراسیون ورزش جانبازان و توانیابان که برای تصدی پست ریاست ثبت نام کرده‌اند ۶ نفر از نظر سوابق مدیریتی تایید شده‌اند و مدارک ۴ کاندیدای دیگر برای تجدیدنظر به وزارت ورزش ارسال شده است.

انتخابات فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اسفند برگزار می‌شود و 12 نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند. از این 12 نفر هم 2 نفر انصراف دادند و از 10 نفر باقی‌مانده 6 نفر از سوی کمیسیون تطبیق تائید شدند و 4 نفر دیگر تجدید نظر داده‌اند.   

محمدعلی حسین‌پور درباره علت انصراف برخی از کاندیداها برای شرکت در انتخابات فدراسیون جانبازان و توانیابان گفت:« هادی رضایی و امین الله‌مانی به صورت کتبی انصراف خود را از شرکت در انتخابات به ما اعلام کردند اما علی کشفیا به صورت شفاهی انصراف خود را اعلام کرده و هنوز ما انصراف او را به صورت کتبی دریافت نکرده‌ایم و تا زمانی که وی انصراف خود را از شرکت در انتخابات به صورت مکتوب به ما اعلام نکند از نظر ما هنوز جزو کاندیداها محسوب می‌شود.«

او درباره زمان برگزاری انتخابات را اسفندماه ادامه داد:« هیات رئیسه فدراسیون مصوب کرده که تا ۲۰ اسفند انتخابات برگزار شود اما هنوز به صورت رسمی چیزی از وزارت ورزش در خصوص زمان برگزاری انتخابات دریافت نکرده‌ایم. البته تا تاییدیه کاندیداها انجام نشود وزارت ورزش زمان برگزاری را رسمی اعلام نمی‌کند.»

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که شنیده‌ها حکایت از رقابت سه نفر برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون دارد. حمید علی صمیمی، حسین رضازاده و جلیل کوه‌پایه‌زاده سه نفری هستند که برای حضور در این انتخابات کاندیدا هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال