منهای فوتبال

237
پورسلمان: پاکدامن باید ریکاوری روانی شود

پورسلمان: پاکدامن باید ریکاوری روانی شود

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، انتقادات به کاپیتان سابر را رد می‌کند و او را در خدمت تیم می‌داند: «پاکدامن باید ریکاوری روانی شود. من مشکلی نمی‌بینم و او در خدمت تیم و فدراسیون است و باید خودش را بازسازی کند.»
او قبول ندارد که پاکدامن بعد از طلای قهرمانی آسیا، مثل قبل نیست: «من اینطوری نمی‌بینم. خیلی مطمئن هستم علی یکی از شمشیربازان قوی ما است. او همیشه به داد تیم ما رسیده و این اعتقاد را ندارم که او حالا برای تیم کم می‌گذارد.»
رئیس فدراسیون شمشیربازی، معتقد است برای آمادگی کاپیتان تیم ملی تا المپیک، از هیچ کاری دریغ نمی‌کند: «اگر کادر فنی موافقت کند، ما مشکلی نداریم که علی پاکدامن برای تمرین در کمپ کریستین بائو اردوی 6 ماهه بزند. من موافقم که او در این کمپ تمرین کند تا پاکدامن به شرایط آرمانی برسد. اگر حضور در کمپ فرانسه به ریکاوری‌اش کمک می‌کند و سطح فنی او بالاتر برود و کادر فنی هم مخالفت نداشته باشد، حاضریم هزینه ماهیانه 3 هزار یورویی او را تأمین کنیم، نه تنها او که بقیه ملی‌پوشان را هم به شرط موافقت کادر فنی می‌فرستیم چرا که سهمیه تیمی المپیک و مهم‌تر از آن مدال المپیک ارزش دارد.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال