فوتبال ایران

2392
درخشان :سر مربی و مدیر عامل همه چیزرا بریزند روی میز

با همین بازیکنان پارسال قهرمان شدیم مشکل فقط بازیکن نیست

درخشان :سر مربی و مدیر عامل همه چیزرا بریزند روی میز

حمید درخشان سر مربی پرسپولیس معتقد است مشکلات پرسپولیس فقط به دلیل کمبود بازیکن نیست چه بسا که پرسپولیس فصل قبل هم با همین بازیکنان قهرمان شد .

 

ناصر قراگزلو -حمید درخشان مربی و بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مشکل اصلی پرسپولیس فقط کمبوئد بازیکن نیست و اصل مشکل تیم را به بن بست خوردن در مسائل تاکتیکی و موارد انگیزشی می داند .

*چرا در بازی آخر نیم فصل سرخپوشان به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل تیم بحران زده مس رفسنجان نرسیدند ؟!

بازیکنان پرسپولیس خوب نبودند و بیشتر گلی هم که زدند روی اتفاق بود .در نیمه دوم هم پرسپولیس خوب نبود و به هر حال به همین دلیل هم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.

*دلیل ضعیف ظاهر شدن بازیکنان پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بحران زده را چه مواردی ارزیابی می کنید ؟

به نظرم تاکتیک پرسپولیس و نوع بازی پرسپولیس برای حریفان رو شده است و تیم باز هم با همان تاکتیک قدیمی بازی می کرد و ما باز هم شاهد بازی در عرض و پاسهای رو به عقب بودیم و تغییری در روش و نوع بازی سرخپوشان ندیدیم از همین رو هم شاهد بودیم که به تساوی رسیدیم و به بن بست خوردیم .

*اما به نظر دست سر مربی پرسپولیس هم به لحاظ بازیکن خالی است ؟!

در هر صورت اگر بازیکن هم به اندازه کافی نداشته باشید به مشکل می خورید اما صرفنظر از این مسائل پرسپولیس در فاز دوندگی و فیزیکی و موارد فنی شادابی لازم را نداشت و به طور کلی مهره های پرسپولیس آن تلاش و انگیزه لازم رابرای برد و پیروزی از خود ارایه نمی دادند .

*یحیی گفته سختترین نیم فصل خودش را در پرسپولیس سپری کرده است !

به هر حال این تقصیر من و شما نیست !

*بیشتر و بهتر منظورتان را واضح توضیح می دهید ؟!

من فکر می کنم در خریدهایشان اشتباه کردند .

*سرمربی تیم معتقد است خریدها به اندازه کافی نبوده و مدیر عامل بازیکنانی مانند نبیل را خودشان جذب کرده اند!

خب شما می توانید در این خصوص با مدیر عامل تیم صحبت کنید که چند بازیکن را ایشان جذب کرده اند و چند بازیکن دیگر را هم سرمربی گرفته اند .

*خودتان در خصوص مسائل فنی چه نقدی دارید ؟

ما بحث فنی داریم و باید این را در نظر بگیرید که ما با همین نفرات قهرمان شدیم و جدا از یکی دوبازیکن همه بازیکنان دیگر مان همان بازیکنی بودند که فصل قبل هم در پرسپولیس بازی می کردند از این رو من مشکل را تنها در کمبود بازیکن نمی دانم بلکه مشکل را در جای دیگر می بینم و اعتقاد دارم که باید اشکال را در خودشان جست و جو کنند و پیدا کنند و به نوعی ارزیابی فنی و کاملی از خودشان داشته باشند که می تواند شامل نوع گل زدن ،در چه مواقعی نمی توانند گل بزنند و چرا بازیکنان به لحاظ انگیرشی دچار مشکل هستند .

*مشکل و اختلاف نظر یحیی و مدیر عامل تیم چگونه حل می شود ؟

باید همه چیز را به قول معروف بریزند روی میز تا نکته ناگفته ای باقی نماند .

*خود شما هم اعتقاد دارید در چه پستهایی پرسپولیس به بازیکن جدید نیاز دارد ؟

در خط حمله حتما به مهاجم نیاز داریم در خط دفاع و هافبک هم بازیکن می خواهیم .

*اما اگر یحیی و درویش به توافق نرسیدند سر مربی تیم شاید این بار از پرسپولیس برود ؟

به نظرم من 15 بازی باقی مانده و تیم هم تا صدر دو امتیازفاصله دارد به همین دلیل نباید این قد رنگران بود و کار را تمام شده دانست .حتما یحیی برای بهتر شدن تیمش و برای اینکه بخواهد تیمش شراط خوبی پیدا کند قادر است با خرید پنج شش بازیکن جدید شرایط تیمش را بهبود بخشد و تیمش را ترمیم کند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران