فوتبال ایران

2465
گل محمدی یکشنبه با پرسپولیس فسخ می کند

باشگاه دنبال گزینه های جانشینی

گل محمدی یکشنبه با پرسپولیس فسخ می کند

به نظر می رسد جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس قطعی است.

به گزارش ایران ورزشی بعد از انتشار استوری های مدیربرنامه های سرمربی مستعفی پرسپولیس و البته استوری کریم باقری مبنی بر تشکر از دوران حضور چهارساله یحیی گل محمدی در راس کادر فنی سرخ ها ، به نظر می رسد جدایی او از کادر فنی پرسپولیس قطعی است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که بعد از جلسه عصر روز گذشته گل محمدی با درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی خواسته دو سه روز فکر کند اما همان زمان هم گل محمدی تاکید بر جدایی داشت و مشخص بود نظر او تغییر نخواهد کرد.

گفته می شود به احتمال زیاد یحیی گل محمدی روز یکشنبه از طریق مدیر برنامه های خود قراردادش با پرسپولیس را یکطرفه فسخ خواهد کرد.

در عین حال باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه گل محمدی دیگر باز نخواهد گشت از حالا بحث پیدا کردن جانشین را به صورت جدی آغاز کرده  و با توجه به نقل و انتقالات زمستانی قصد ندارد زمان را از دست بدهد.

در عین حال طبق برآوردهای اولیه مسوولان باشگاه پرسپولیس، آنها گزینه اخلی ندارند و احتمالا دنبال جذب مربی خارجی خواهند رفت.

مهمترین گزینه خارجی هم کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرافتخار و محبوب سابق سرخ ها که تا پایان جام ملت های آسیا با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس جریمه مالیات او که ظاهرا رقم سنگینی هم هست را پرداخت نکرده و از این رو همکاری مجدد با این مربی کروات دو مانع بزرگ دارد؛ اول زمان قرارداد برانکو با عمان و دوم جریمه مالیات قراردادش.

در عین حال از دراگان اسکوچیچ به عنوان دیگر گزینه باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم در نیم فصل دوم نام برده می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران