فوتبال ایران

2524
برنلی و لیون، مشتریان مهاجم ایرانی؟

دنیس اکرت از شر نیمکت‌نشینی خلاص می‌شود؟

برنلی و لیون، مشتریان مهاجم ایرانی؟

دنیس اکرت، مهاجم ایرانی-آلمانی رویال یونیون بلژیک شاید در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کند و در باشگاه جدیدی مشغول فعالیت شود.

به گزارش ایران ورزشی، دنیس اکرت، مهاجم ایرانی-آلمانی رویال یونیون در لیگ بلژیک احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم جدیدی شود. بازار نقل و انتقالات در فصل زمستان باز شده و فرصت مناسبی برای تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی است تا وضعیت تیمشان را برای ادامه فصل بهتر کنند تا با تجدید انرژی به سمت موفقیت بروند؛ در این مقطع بسیاری از تیم‌ها به سراغ لیگ‌های سطح دوم اروپا می‌روند و در این بین دنیس اکرت ستاره دو تابعیتی تیم رویال یونیون بلژیک نیز مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپا قرار گرفته شده است. رسانه‌های بلژیکی از تیم مشخصی برای او نام نبردند اما با توجه به حضور استعدادیاب‌های برنلی و لیون بسیاری احتمال می‌دهند.

دنیس بعد از تجربه بازی برای سلتاویگو در لالیگا دوباره در سطح اول فوتبال اروپا مشغول بازی شود. این مهاجم ۲۶ ساله، برای یونیون ۱۵ بار به میدان رفته و ۶ گل به ثمر رسانده تا سومین گلزن برتر صدرنشین بلژیک باشد. او در فصل ۲۰۱۸/۱۹، ۱۰ بازی در لالیگا برای سلتا انجام داد اما برای ادامه دوران حرفه خود به هلند و باشگاه اکسلسیور رفت و پس از آن سر از اینگولشتات در بوندسلیگای ۲ درآورد. البته بعد از درخشش در بازی‌های ابتدای فصل، اکرت مصدوم شد و سپس جای خود را به محمد آمورای الجزایری داد. او در هفته‌های اخیر روی نیمکت نشسته و برای خودش هم بهتر است راهی تیم جدیدی شود تا بازی در ترکیب اصلی را تجربه کند. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران