فوتبال ایران

2574
پایان رافت: پرسپولیس از نظر روحی خسته است

پایان رافت: پرسپولیس از نظر روحی خسته است

پایان رافت پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی گل محمدی هستند. او زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشید ولی واقعا از ادامه مسیر خسته شده و این خستگی در نحوه تیمداری او کاملا مشخص است.

پایان رافت پیشکسوت پرپسولیس در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت : طی ۱۰ سال گذشته پرسپولیس شش، هفت بار قهرمان شده و توقع از این تیم بسیار زیاد است و در حال حاضر نیز ۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. البته امسال تمام تیم‌ها از جمله پرسپولیس با فراز و نشیب زیادی در لیگ مواجه بودند. استنباط من این است که وقتی ۲۳ سال از لیگ حرفه‌ای سپری شده حواشی پدر تمام تیم‌ها را درآورده و مدیریت نامناسب در تمام زمینه‌ها از جمله زیرساخت‌ها، کیفیت‌ فوتبال و نحوه قراداد باشگاه‌ها اصلا قابل دفاع نیست.

او گفت: هواداران و پیشکسوتان فوتبال از نحوه برگزاری لیگ و شرایط مسابقات راضی نیستند و کسی هم مسئولیت قبول نمی‌کند و هر کسی احساس می‌کند که بهترین کار را انجام می‌دهد و زمانی هم که نقد می‌کنیم ترتیب اثر داده نمی‌شود. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال متاسفانه اسیر اتفاقات و حواشی زیادی شد و با وجود این که در کارنامه خود دو بار نایب قهرمانی آسیا را دارد کسی نپرسید تیمی به این بزرگی و با این همه هوادار چرا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود اما شکست می‌خورد. یحیی به خاطر همین مسائل و مشکلات ناراحت است و انتظار بیشتری از مسئولان داشت، هدف پرسپولیس قهرمانی آسیا بود که با این شرایط امکان قهرمانی وجود نداشت.

رافت گفت: هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی گل محمدی هستند. او زحمات زیادی برای موفقیت این تیم کشید ولی واقعا از ادامه مسیر خسته شده و این خستگی در نحوه تیمداری او کاملا مشخص است. پرسپولیس از نظر روحی و روانی خسته و مریض است و باید تفکرات جدیدی در تیم حاکم شود تا پرسپولیس را از شرایط کنونی خارج کند. 

او گفت: شاید رفتن یحیی گل محمدی از پرسپولیس هم به نفع خودش و هم تیم باشد. وقتی کسی می‌گوید خسته‌ام دیگر تمرکز کافی برای تیمداری ندارد. اگر باشگاه بتواند در نیم فصل دوم امکانات و شرایط بهتری برای یحیی رقم بزند و بازیکن جدید جذب کند شاید برگردد. امیدوارم آنچه به صلاح هواداران، باشگاه و خودش است، انتخاب کند. 

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس همیشه قهرمان است،» گفت: نام پرسپولیس ترس را در وجود تمام تیم‌ها می‌اندازد و اگر الان یحیی اعتراض می‌کند هدفش قهرمانی آسیا بود اما چون دستش از نظر بازیکن خالی بود این شرایط برای او فراهم نشد. امسال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دست و پای تمام تیم‌ها را بستند و شرایط خوبی برای آنها به ویژه پرسپولیس فراهم نکرد. 

او در پایان گفت: نبود سیستم VAR یکی دیگر از مشکلات لیگ امسال بود که مشکلات زیادی را برای بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها ایجاد کرد. تفکر حرفه‌ای در فوتبال حاکم نیست و چیزی به عنوان فوتبال حرفه‌ای نداریم. فقط پول‌هایی است که به صورت حرفه‌ای و بدون حساب و کتاب داده می‌شود بدون اینکه چیزی عاید باشگاه‌ها و فوتبال شود. در کل با یک فوتبال ورشکسته مواجه هستیم و چیزی برای گفتن نداریم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران