فوتبال ایران

2581
برانکو 100 میلیارد می‌خواهد

درخواست عجیب برای بازگشت به پرسپولیس

برانکو ۱۰۰ میلیارد می‌خواهد

برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به پرسپولیس برای خودش و کادرفنی‌اش ۲ میلیون دلار می‌خواهد.

امیر اسدی /  بالاخره ماجرای یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس به پایان رسید و این مربی تصمیم گرفت از قهرمان فصل قبل لیگ برتر جدا شود. با این حال هنوز در باشگاه پرسپولیس عده‌ای هستند که بر خلاف رضا درویش، کوروسوی امیدی برای بازگشت دوباره یحیی دارند. مشکلات مالی پرسپولیس و نبود گزینه‌هایی که ارقام پایینی را طلب کنند، همه و همه باعث شده تا گروهی در باشگاه پرسپولیس همچنان موافق ادامه همکاری با گل‌محمدی باشند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود. سرمربی کروات تیم ملی عمان که قراردادش در پایان جام ملت‌های آسیای 2023 تمام می‌شود و می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. برانکو چند روز قبل و در مواجهه با سوالی درباره احتمال حضورش در پرسپولیس گفت: «فعلاً تمرکزم روی موفقیت با عمان در جام ملت‌های آسیا است. بعد از این مسابقات هر باشگاهی می‌تواند به من پیشنهاد بدهد و آماده مذاکره هستم.»

نمایندگان برانکو در روزهای اخیر با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکره را آغاز کرده‌اند. این مربی کروات که آخرین قراردادش با پرسپولیس حدود 900 هزار دلار بود، حالا برای خودش و کادری که قرار است همراهی اش کنند،  برای یک سال و نیم 2 میلیون دلار طلب کرده. یعنی حضور یک ساله برانکو و کادرش در پرسپولیس مبلغی در حدود 100 میلیارد هزینه خواهد داشت که با توجه به بحث سقف قرارداد می‌تواند مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود بیاورد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی در شرایط مناسبی قرار ندارد و همین مساله می‌تواند حضور برانکو را منتفی کند. البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مثلاً برانکو از خواسته‌هایش کوتاه بیاید یا باز هم هوادار تمول دست به جیب شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران