فوتبال ایران

2625
اسلحه سپاهان روی شقیقه استقلال| دو بازیکن در تیرراس زردها

اسلحه سپاهان روی شقیقه استقلال| دو بازیکن در تیرراس زردها

باشگاه سپاهان در حالی قصد دارد دو بازیکن استقلال را به خدمت بگیرد که هنوز نتوانسته سقف قرارداد خود را برای ورود نام بازیکنانش به تعادل برساند.

به گزارش ایران ورزشی، به محض اینکه نقل و انتقالات نیم فصل شروع شد،‌باشگاه سپاهان که ید طولایی در وسوسه ستاره‌های سرخابی به نفع خود دارد، اقداماتش در راستای جذب برخی بازیکنان استقلال را کلید زد.

زرد پوشان با این سیاست قصد دارند استقلال را قبل از شروع لیگ برتر تضعیف کنند. حال اینکه موفق شوند بازیکنان این تیم را به خدمت بگیرند، خود یک بحث دیگر است اما حتی اگر نتوانند در راستای جذب بازیکنان استقلال به توفیقی دست یابند لااقل از لحاظ روحی و روانی لطمه بسیاری به این تیم وارد خواهند کرد.

حتی بازیکنان مورد نظر سپاهان می‌توانند از این بعد استقلال را برای دریافت به موقع مطالبات خود تحت فشار قرار دهند ویا اینکه دستمزد بیشتری از این باشگاه طلب کنند.

سپاهانی‌ها برای جذب امید حامدی‌فر و ایمان سلیمی آستین بالا زده‌اند و مذاکراتی را به طور رسمی با باشگاه استقلال شروع کرده‌‌اند.

تردیدی نباید داشت که باشگاه استقلال با این درخواست مخالفت خواهد کرد و از سویی تحت قرارداد بودن این بازیکنان دست آن‌ها را باز خواهد گذاشت تا مانع از جدایی‌ها شوند اما پرواضح است که مطرح شدن نام این دو بازیکن برای استقلال شرایط روانی نامناسبی ایجاد خواهد کرد و شاید لازم باشد که باشگاه استقلال نیز برای برهم زدن اردوی سپاهان همین اقدامات را انجام دهد.

برای مثال درخواست برای جذب امید نورافکن و یا رضا اسدی، رضاییان و شهریار مغانلو می‌تواند یک طرح و ایده مناسب از سوی استقلال باشد تا به نوعی مقابله به مثل شود اما به هرحال شروع کننده این بازی نقل وانتقالاتی باشگاه سپاهان بوده و تردیدی نیست که از مطرح کردن نام برخی بازیکنان اهدافی را دنبال می‌کند.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران