منهای فوتبال

2647
ویزای کرواسی لحظه آخر رسید

۱۶ کشتی‌گیر در تورنمنت زاگرب کشتی می‌گیرند

ویزای کرواسی لحظه آخر رسید

تیم ملی کشتی آزاد در حالی یکشنبه شب راهی بلگراد می‌شود که ویزای کشتی‌گیران ظهر یکشنبه به طور کامل از سفارت کراواسی صادر شد؛ هر چند که مهدی تقوی مربی تیم ملی کشتی آزاد نتوانست تیم را همراهی کند.

به گزارش ایران ورزشی- رقابت‌های اوپن زاگرب طی روزهای 10 تا 14 ژانویه 2024 (20 تا 24 دی ماه) به عنوان اولین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال میلادی جدید برگزار می‌شود.

تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با 16 کشتی‌گیر در این مسابقات کشتی می‌گیرد و ویزای تمام کشتی‌گیران اعزامی ساعتی قبل از اعزام صادر شد. البته فقط یک نفر نتوانست ویزای سفر به کراواسی را بگیرد که آن‌هم مهدی تقوی مربی تیم ملی کشتی آزاد است.

رحمان عموزاد و عباس ابراهیم‌زاده در 65 کیلو، یونس امامی و حسین اباذری در 74 کیلو، محمد نخودی و عبدالله شیخ اعظمی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم 11 آزادکار ایران هستند که به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

دانیال سهرابی در 67 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 87 کیلو، مهدی بالی در 97 کیلو و فردین هدایتی در 130 کیلو نیز فرنگی‌کاران اعزامی به زاگرب را تشکیل می‌دهند.

تیم کشتی آزاد ایران با هدایت محسن کاوه ساعت 23:30 امشب (یکشنبه) راهی زاگرب می‌شود و فرنگی‌کاران نیز احتمالا 21 دی ماه روانه این کشور می‌شوند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال