فوتبال ایران

2738
محبی: به استقلال بر نمی‌گردم

محبی: به استقلال بر نمی‌گردم

محمد محبی، مهاجم مورد علاقه استقلال اعلام کرد که قصد ندارد به این باشگاه بازگردد.

به گزارش ایران ورزشی، محمد محبی جزو بازیکنانی است که جواد نکونام نامش را در فهرست خرید استقلال قرار داده است. محبی اما به دلایلی قصد ندارد فعلا به ایران بازگردد. مهاجم ملی پوش فوتبال ایران که اکنون در قطر به سر می‌برد درباره اینکه چرا قصد ندارد به فوتبال ایران بازگردد، گفت:« بعد از یک دوره حضور در لیگ پرتغال به لیگ روسیه آمدم و شرایط خوبی دارم. می‌خواهم حضور در لیگ‌های بزرگ‌تر را تجربه کنم و به دنبال تداوم حضور در باشگاه روستوف هستم. من یک قرارداد سه ساله با باشگاه روستوف دارم و هر باشگاهی بخواهد با من قرارداد ببندد باید رضایت باشگاه روسی را بگیرد.»

محبی درباره علاقه‌اش به باشگاه استقلال گفت:« من باشگاه استقلال و هوادارنش را دوست دارم اما با احترام به همه آن‌ها باید بگویم الان تحت قرارداد با باشگاه روستوف هستم و از طرفی هم یک برنامه سه ساله دارم تا به تیم‌های مطرح اروپا منتقل شوم. قطعا روزی دوباره به استقلال باز خواهم گشت و برای این تیم بازی خواهم کرد اما در شرایط فعلی من تحت قرارداد با باشگاه روستوف هستم و باید به قراردادم پایند باشم. امیدوارم با انجام بازی‌های درخشان بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.»

محبی پیرامون وضعیت تیم ملی نیز این توضیحات را داده است:« تیم ملی اوضاع خوبی دارد. با بورکینافاسو بازی کردیم و آخرین بازی ما مقابل اندونزی است و بعد از آن باید آماده بازی در جام ملت‌های آسیا شویم. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. همیشه در جام ملت‌ها شگفتی رخ داده است. باید حواس‌مان باشد و مدعیان را محدود به اسم‌های بزرگ قاره نکنیم. برخی تیم‌ها قابلیت شگفتی ساز شدن را دارند و باید با هوش و حواس جمع به این رقابت برویم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران