کشتی و وزنه‌برداری

2776
نشست مشترک برای همکاری دو سویه

حضور وزنه‌بردار طلایی ارمنی‌ها در فدراسیون وزنه‌برداری

نشست مشترک برای همکاری دو سویه

آراکل میرزویان قهرمان وزنه‌برداری پیشین جهان و اروپا به همراه پدرش اوگسن میرزویان قهرمان بازی‌های المپیک ۱۹۹۸ سئول که هم اکنون به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک ارمنستان مشغول به کار است با حضور در تهران و دیدار با مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای همکاری مشترک و دوسویه با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت و گو کردند.

آراکل میرزویان قهرمان وزنه‌برداری پیشین جهان و اروپا به همراه پدرش اوگسن میرزویان قهرمان بازی‌های المپیک 1998 سئول که هم اکنون به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک ارمنستان مشغول به کار است با حضور در تهران و دیدار با مسئولین فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای همکاری مشترک و دوسویه با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت و گو کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛ صبح امروز وزنه بردار آراکل میرزویان قهرمان اسبق جهان با رییس فدراسیون،دکتر انوشیروانی دیدار کرد.  اوگسن میرزویان پدر آراکل میرزویان، قهرمان اسبق المپیک و جهان در حال حاضر نایب رییس کمیته ملی المپیک ارمنستان است و این جلسه شروع روابط بین دو کشور ایران و ارمنستان و همکاری در جهت فعالیت های وزنه برداری،برگزاری اردوهای مشترک و ... خواهد بود. جلسه نهایی بعد از مسابقات آسیایی ازبکستان،در کشور ارمنستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری